Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،سرهنگ دوم پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: کاروان گروه جهادی قمر بنی هاشم (ع) میناب برای برپایی موکب در شهرستان سیل زده کارون به استان خوزستان اعزام شد.

وی افزود:۴۰ نفر در سه گروه جهادی اعزام شدند تا به مدت ۱۰ روز در شهرستان کارون موکب برپا و به مردم سیل زده خدمات ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: این موکب هرساله در کربلا دایر می‌شد، اما این بار در خوزستان روزانه ۵ هزار پرس غذای گرم بین سیل زده‌های شهرستان کارون توزیع می‌کند.

سرهنگ دوم پاسدار طالب احمدی نیا افزود:۹۲۰ میلیون ریال کمک نقدی به همراه یک میلیارد ریال کمک‌هایی شامل مواد غذایی، پوشاک، پتو و موکت نیز به استان خوزستان و شهرستان کارون فرستاده شد.

انتهای پیام/ف

 گروه جهادی قمر بنی هاشم (ع) میناب به خوزستان اعزام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند. تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

کد خبر 6086881 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • اعزام اولین گروه از زائرین کرمانشاه به عمره مفرده، پس از ۹ سال وقفه