Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:34:53 GMT

پاکسازی راه های مواصلاتی آران و بیدگل در روز زمین پاک

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۰۵۹

پاکسازی راه های مواصلاتی آران و بیدگل در روز زمین پاک

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با روز زمین پاک، راه های مواصلاتی آران و بیدگل و شهرهای اطراف پاکسازی شد .

«الهیار دولتخواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با روز زمین پاک، راه های مواصلاتی آران و بیدگل و شهرهای اطراف با همیارای دوست داران طبیعت و همیاری کلیه شهرداری ها و شرکت بازیافت پسماند پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل افزود: روز زمین پاک به عنوان یک روز نمادین معرفی شده که به ما یادآوری می کند که ما یک زمین بیشتر نداریم و برای حفاظت آن باید بیشتر تلاش کنیم.


«الهیار دولتخواه» با بیان این که  شعار امسال حفاظت از گونه های زیستی نه به پلاستیک و زباله  است افزود: هر شهروند ایرانی می بایست به زمین خود احترام گذاشته و از ریختن زباله در طبیعت خودداری کند تا این موهبت الهی جلوه زیبای خود را ازدست ندهد.

 

برگزاری مسابقه نقاشی و انشاء نویسی در روستای محمد آباد ابوزید آباد
 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل برگزاری مسابقه نقاشی و انشاء نویسی را از دیگر برنامه های این روز در این شهرستان عنوان کرد و گفت: این برنامه بمنظور اشاعه فرهنگ زیست محیطی و با همکاری انجمن حامیان محیط زیست ابوزید آباد و شورای آموزشی، در مدرسه شهید مهدی عرب روستای محمد آباد ابوزید آباد برگزار شد.

 

دولتخواه هدف از برگزاری مسابقات نقاشی و انشاء در میان دانش آموزان را ارتقا علم محیط زیست دانست و افزود : امید است با توجه به گام های برداشته شده در حفظ محیط زیست منطقه، سربازان آموزش دیده امروز حامیان قوی برای آینده محیط زیست منطقه باشند.
 

همه ساله در جهان در روز دوم اردیبهشت ماه (۲۲ آوریل) مراسمی در گوشه و کنار جهان با نام «زمین پاک» برگزار می شود . 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران خسارت سیل کانون مساجد روز ارتش اخبار اردبیل شهرستان آران و بیدگل روز زمین پاک زمین پاک آران و بیدگل اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر

همزمان با هفته زمین پاک جمع آوری زباله‌های حاشیه روستای رهنه از توابع شهر تایباد استان خراسان رضوی به همت دانش آموزان، مدیر و دبیران مدرسه شهید مولایی و با حضور دیگر مسئولان انجام شد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان