Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزرای امارات و سودان جنوبی در حضور ولیعهد ابوظبی و رئیس جمهور سودان جنوبی تعدادی توافق‌نامه و یادداشت تفاهم به امضا رساندند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، رسانه‌های امارات اعلام کردند، مقامات ارشد سودان جنوبی و امارات در حضور محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و سالوا کر، رئیس جمهور سودان جنوبی توافق‌نامه‌ها و یادداشت‌های تفاهمی را درباره حمایت و تشویق برای سرمایه‌گذاری، اجتناب از مالیات دوگانه و معافیت متقابل درمورد گذرنامه، همکاری فنی و آموزش دیپلمات‌ها با هدف تحکیم همکاری مشترک میان امارات و سودان جنوبی امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم همچنین برخی دیگر از مقامات دو کشور از جمله وزیر انرژی و رئیس سازمان اجرایی امارات و وزیر نفت، معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی سودان جنوبی و غیر آنها حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امارات سودان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی

تین نیوز

 شرکت لجستیک روسی FESCO توافقنامه هایی را با پنج شرکت لجستیک چینی امضا کرده است که این توافقنامه ها به طور کلی مربوط به حمل و نقل ریلی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل ، شرکت FESCO با پنج شرکت لجستیک چینی وارد توافق شده است. این شرکت روسی توافقنامه ای را با گروه لجستیک بین المللی Weisa امضا کرده است که در آن دو شرکت توافق کردند برای بهینه سازی حمل و نقل ریلی در مرز روسیه و چین همکاری کنند. همچنین قراردادی با شرکت بین المللی  HAOامضا شده است که قصد دارد حمل و نقل کانتینری را از طریق راه آهن بین روسیه و شهر های چین و اطراف آن توسعه دهد. این شرکت ها به دنبال گسترش حمل و نقل بین دو کشور هستند. 

 همچنین توافقنامه هایی با Qingdao East Venture Logistics, Neptune Logistics and Kunrong International Trade با هدف ایجاد ارتباط های تجاری مضاعف بین روسیه و چین، شروع مسیرهای تجاری جدید بین شهرهای مختلف در هر دو کشور، و در نهایت، افزودن به حجم تجارت فی مابین دو کشور امضا شده است

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • نگاهی به توافق‌های جدید بین ترکیه و عراق
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان تهران و اسلام آباد
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • اسناد همکاری میان هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • استقبال پاکستان از رئیس جمهور ایران؛ رئیسی وارد اسلام‌آباد شد
  • امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی