Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.

سرهنگ محمد رازقی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی امروز شهر تهران گفت: محور غرب به شرق بزرگراه همت از جنت‌آباد، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از شقایق، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از ستاری، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله از تیموری، در محور غرب به شرق آزادی از استاد معین و در مسیر جنوب به شمال نواب از پل ۹ دی با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: محور جنوب به شمال چمران از حکیم، بزرگراه زین الدین در محور شرق به غرب از ورودی شهرک صدف، در محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از پل نیروی زمینی، در محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست در مسیر شرق به غرب جاده‌مخصوص از ۶ مینا، مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از گلاب، مسیر شرق به غرب بزرگراه رسالت از کرمان و مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترافیک بزرگراه هاشمی رفسنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا فیروز بهرام دارای بار نیمه ترافیکی نیمه سنگین است.

آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که محورهای استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان دارای بارش پراکنده باران است.

کد خبر 6081715 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اهواز