Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از نیمی از درآمد PUBG Corp در سال 2018 از کشورهای آسیایی تامین شده است.

طرفداری – PUBG Corp که وظیفه‌ی توسعه و انتشار عنوان محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds را بر عهده دارد گزارش عملکرد مالی خود در سال 2018 را منتشر کرده است.

به گزارش وبسایت GameIndustry، سازنده‌ و ناشر بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که خود تحت مالکیت استودیو Bluehole قرار دارد، عملکرد مالی خود در سال 2018 را به صورت کامل  اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

PUBG Corp در سال 2018 درآمدی معال با 920 میلیون دلار داشت و همچنین موفق شد به 311 میلیون دلار سود دست پیدا کند.

دنیل احمد، تحلیلگر وبسایت Niko Partners اسناد منتشر شده توسط PUBG Corp را بررسی کرده و به نتایج جالبی دست یافته است که در ادامه آنها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

PC با 790 میلیون دلار درآمد، بیشترین سهم را در میان پلتفرم‌ها به خود اختصاص داده است. پس از PC تلفن همراه با 65 میلیون دلار و کنسول‌ها با 58 میلیون دلار درآمد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. 6 میلیون دلار نیز از منابع دیگر به دست آمده است. احمد خاطر نشان شد دلیل پایین بودن نسبی درآمد بازی PUBG بر روی تلفن‌های همراه (تقریبا برابر با سهم کنسول) این است که استودیو چینی Tencent توسعه و انتشار PlayerUnknown’s Battlegrounds را بر روی این پلتفرم بر عهده دارد. همچنین، در آماری دیگر مشخص شد که 53 درصد از درآمد PUBG Corp در سال 2018 یعنی برابر با 487 میلیون دلار از قاره آسیا تامین شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند.

وضعیت این راننده سابق فرمول یک پس از اینکه در سال ۲۰۱۳ در حین اسکی دچار آسیب مغزی شدید شد، همچنان برای مردم یک معما است.

گفته می‌شود که کورینا، همسر ۵۵ ساله شوماخر، تصمیم‌گیرنده اصلی برای حراج ساعت‌های شوهرش بوده است.

کورینا قبلاً دارایی‌های دیگر خانواده از جمله جت شخصی شوماخر و خانه او در نروژ را فروخته است.

انتظار می‌رود که این حراجی برای خانواده شوماخر حدود ۶ میلیون دلار درآمد داشته باشد که می‌تواند برای کمک به مراقبت از شوماخر ۵۵ ساله مورد استفاده قرار گیرد.

طبق اعلام مرکز حراج بریتانیایی کریستیز، هشت عدد ساعت متعلق به شوماخر در تاریخ ۱۳ می‌در ژنو سوئیس به فروش خواهند رسید.

دو مورد از برجسته‌ترین ساعت‌های این حراج، هدایای سفارشی دوست خانوادگی شوماخر و رئیس سابق فراری، ژان تاد هستند.

انتظار می‌رود که یکی از این ساعت‌ها، یک مدل منحصر به فرد FP Journe Vagabondage ۱ که در کریسمس توسط تاد در جشن هفتمین قهرمانی جهان ستاره فرمول یک در سال ۲۰۰۴ به او هدیه داده شد، قیمتی بین ۱.۷ تا ۳.۴ میلیون دلار داشته باشد.

پیامی روی این ساعت با نشان فراری، طرح کلاه ایمنی شوماخر و نماد‌هایی که هفت عنوان قهرمانی این راننده را نشان می‌دهند، حک شده است: «کریسمس ۲۰۰۴ – ژان تاد برای دوست من مایکل شوماخر».

دومین هدیه کریسمس تاد به شوماخر، ساعت سفارشی Audemars Piguet Royal Oak متعلق به سال ۲۰۰۳ نیز به حراج گذاشته شده و انتظار می‌رود که با قیمتی بین ۲۵۵ هزار تا ۴۲۵ هزار دلار به فروش برسد.

پنج ساعت نسخه محدود ۲۰۰۴ FP Journe نیز برای خرید در این حراج در دسترس خواهند بود که به صورت جداگانه به قیمت تقریبی بین ۱.۸ میلیون دلار تا ۳ میلیون دلار به فروش خواهند رسید.

همچنین پیش‌بینی شده که رولکس دیتونا شوماخر که از طلای ۱۴ عیار ساخته شده و هدیه‌ای از طرف مدیر قدیمی شوماخر، ویلی وبر بوده و گفته شده که «از لحاظ تاریخی مهم، بسیار کمیاب و جذاب» است، در حراج ماه آینده به قیمت بین ۴۲۵ هزار تا ۸۵۰ هزار دلار به فروش برسد.

گفته می‌شود که این ساعت رولکس در سال ۲۰۲۱ به ستاره فرمول یک هدیه داده شده است.

وبر در مصاحبه‌ای در ماه دسامبر گفته است:

 وقتی به مایکل فکر می‌کنم، متأسفانه دیگر امیدی ندارم که دوباره او را ببینم. بعد از ده سال هنوز خبر مثبتی در مورد وضعیت او منتشر نشده است.

وبر قبلاً از خانواده شوماخر خواسته بود که حقیقت را در مورد وضعیت سلامت او اعلام کنند و از این که هیچ کسی او را در جریان وضعیت شوماخر پس از حادثه اسکی قرار نداده، «عصبانی» است.

وبر در سال ۲۰۲۲ در مصاحبه‌ای با نشریه ورزشی ایتالیایی La Gazetta dello Sport گفت که «صد‌ها بار تلاش کرده تا با کورینا تماس بگیرد»، اما او هرگز پاسخی نداده است.

کورینا از زمان حادثه به شدت از حریم خصوصی شوهرش محافظت کرده و اجازه نمی‌دهد که جزئیات زیادی در مورد وضعیت او به اطلاع عموم برسد.

امروزه، او نه‌تن‌ها مسئولیت مراقبت از شوماخر را برعهده دارد، بلکه ثروت عظیم ۹۷۰ میلیون دلاری خانواده را مدیریت می‌کند.

شوماخر و کورینا در سال ۱۹۹۵ ازدواج کردند و دو فرزند به نام‌های میک و جینا ماریا دارند.

مرکز حراج این ساعت‌ها در بیانیه‌ای گفته است:

 مرکز کریستیز صمیمانه از خانواده شوماخر به خاطر اعتمادشان به ما و تمایلشان برای به اشتراک گذاشتن این شاهکار‌ها تشکر می‌کند.

 ما مفتخریم که این ساعت‌های نمادین و منحصربه‌فرد متعلق به یکی از مشهورترین اسطوره‌های فرمول ۱ را ارائه دهیم.

 این لحظه‌ای استثنایی برای علاقه‌مندان به ساعت و فرمول یک است. ما مشتاقانه منتظر دیدار با مجموعه‌داران پرشور در نمایشگاه‌های بین‌المللی خود و حراج در تاریخ ۱۳ می‌در ژنو هستیم.

منبع: روزیاتو

tags # ورزش سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • لمس یک میلیارد دلاری صادرات به روسیه
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • شوخی گلزار با مردم
  • نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • صادرات ۲۸۶ میلیون دلاری ایران به پاکستان در ۳ ماه
  • کلید ۹۵ میلیارد دلاری برای دو جنگ؟