Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی گفت: شهرداری ها باید بسوی کسب درآمد پایدار حرکت کنند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی امیر ابراهیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات هتل مروارید ارومیه برگزار شد افزود: با توجه به شعار سال فعالیت های تولیدی سازمان همیاری استان با مشارکت بخش خصوصی گسترش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی بااشاره به اینکه سازمان همیاری یک هولدینگ شامل مجموعه های گردشگری، عمرانی وخدماتی است تصریح کرد: فرودگاه بزرگ ماکو و تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی شهر خوی دو پروژه عمرانی بزرگ سازمان است که تا پایان سال جاری در صورت تامین منابع به بهره برداری خواهند رسید.
وی باتاکید بر اینکه سازمان همیاری شهرداری های استان به دلیل ظرفیت بالای استان در بحث گردشگری بعد از ۱۰  سال رکود در این حوزه پای کار آمده است خاطر نشان کرد: ۲ هتل در ارومیه وسردشت در اختیار بخش گردشگری همیاری است که در تلاش هستیم باتوجه به پتانسیل گردشگری استان در آینده نزدیک این تعداد هتل را افزایش دهیم.
وی اظهار کرد: با توجه به احیای دریاچه ارومیه باید از ظرفیت دریاچه ازجمله استفاده از کشتی آرتمیا،ایجاد سایت های گردشگری بامشارکت بخش خصوصی صنعت گردشگری ارومیه را توسعه دهیم.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی ادامه داد: شهرداری ها باید بسوی کسب درآمد پایدار حرکت کنند و برای این کار نیازمند مشارکت با بخش خصوصی هستند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سازمان همیاری مبلغ ۳۵میلیارد تومان از شهرداری های استان طلب دارد یادآور شد: با توجه به شرایط اقتصادی سازمانهای همیاری بیش از ۴میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارند که بیشتر در حوزه اقتصادی و بازرگانی است.
وی افزود: محل فعلی نمایشگاه دائمی ارومیه  در پارک جنگلی پاسخگوی نیاز شهر نبوده و برای تبدیل شدن نمایشگاه به یک نماد باید محل جدید با مساحت بزرگتر جایگزین محل فعلی شود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بخش خصوصی دریاچه ارومیه شرایط اقتصادی شهرداری کشتی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان

منصور مهرزاد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: استان کردستان جزو استان‌های مقصد گردشگری است و در طول یک ماهه امسال سومین استان مقصد گردشگری ثبت شده است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: از تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۲۵ فروردین جاری، ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به استان وارد شده اند.

وی از کاهش سه درصدی ورود مسافر به استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: این آمار در مقایسه با دیگر استان‌ها که کاهش ۲۵ درصدی داشته اند کمتر بوده است.

مهرزاد با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود ۶۱۶ هزار نفر در مراکز اقامتی استان اسکان یافتند، بیان کرد: زیر ساخت‌های گردشگری و به خصوص مراکز اقامتی در استان مناسب نیست و نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی در لبن حوزه است‌

وی به لزوم ورود سرمایه گذاری بخش خصوصی به زیرساخت‌های گردشگری تاکید کرد و گفت: در استان کردستان راه مناسبی را برای توسعه گردشگری استان شروع کرده ایم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان افزود: طی سال گذشته در راستای حمایت از فعالین حوزه صنایع دستی بیش از ۷۴ میلیارد تومان تسهیلات به گردشگران پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: ۴ میلیون دلار صادرات صنایع دستی از مرز‌های سیرانبند بانه و باشماق مریوان به خارج از کشور صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با مشارکت بخش خصوصی
  • وصول ۸۰ همت مالیات از حقوق بگیران در سال ۱۴۰۲
  • برنامه‌ریزی شهرداری برای جذب ۳۰۰ همت سرمایه‌/ برنامه تحولی تهران را با مشارکت بخش خصوصی دنبال می‌کنیم
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در ایمن‌سازی معابر شهری و جاده‌ای
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در طرح‌های ایمن‌سازی معابر سطح شهر و جاده‌ای