Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@22:29:51 GMT

بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۲۴۷

بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد

با مساعد شدن شرایط جوی، بنادر مسافری شهید حقانی بندرعباس، قشم و هرمز پس از تعطیلی سه ساعته در شب طوفانی گذشته، از ساعت ۶ صبح امروز باز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان در این باره اظهار داشت: از نخستین ساعات صبحگاهی امروز(چهارسنبه؛ چهارم اردیبهشت)ترابری مسافران دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس به مقصد بنادر شهید ذاکری قشم و هرمز و بالعکس برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسینی ادامه داد: از ساعت ۲۰شب گذشته تا نزدیکی های نیمه شب (ساعت ۲۳) که پایان زمان کاری ناوگان دریایی در مرکز استان هرمزگان است، بنادر مسافری به علت وزش باد شدید و متلاطم شدن دریا، به مدت کمتر از سه ساعت تعطیل شده بودند.

وی بیان کرد: ناوگان مسافری دریایی فعال در مرکز استان هرمزگان شامل ۴۰فروند شناور استاندارد و پیشرفته است که ظرفیتی بالغ بر چهارهزار صندلی دارد.    

محمدحسینی افزود: این ناوگان دریایی روزانه از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ شب پذیرای مسافران و گردشگران دریایی برای برخورداری از تجربه "سفر ایمن دریایی" به جزایر قشم، هرمز و لارک است.

وی اظهار داشت: هموطنان برای اطلاع از شرایط لحظه ای وضعیت سفرهای دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس با سامانه تلفن گویای ۳۱۱۱ (از طریق تلفن ثابت و همراه اول) و ۰۷۶۳۱۱۱(ایرانسل و سایر اپراتورها) تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استاندارد تلفن روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی قشم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد


  
هرمزگان-جام جم انلاین-معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از خارج سازی مغروقه باری آبکوهی واقع در سواحل روستای آبکوهی شهرستان جاسک خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان "مهدی بروغنی" با اعلام خبر خارج سازی مغروقه آبکوهی افزود: این مغروقه از سال ۱۳۵۲ بر اثر آتش سوزی در منطقه دریایی بندرجاسک غرق و در گل و لای ساحل روستای آبکوهی این شهرستان رها شده بود. 


وی  ادامه داد: به علت قرارگیری این مغروقه در مسیر ترددهای ساحلی و به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از تردد و شنای گردشگران، خارج سازی این مغروقه از ۲۵ فروردین ماه سال جاری( ۱۴۰۳) در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردری استان هرمزگان قرار گرفت.


معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، طول این مغروقه را ۲۴ و عرض آن را هشت متر اعلام کرد.
به گفته بروغنی؛ از ابتدای سال گذشته تا کنون و با احتساب مغروقه یادشده، این ششمین مغروقه پرخطری است که برای تامین ایمنی شناورهای درحال تردد در مسیرهای دریایی استان هرمزگان خارج سازی شده است

دیگر خبرها

  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر
  • صادرات بیش از ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندر چند منظوره خمیر
  • مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان دوم اردیبهشت
  • ناپایداری وضع جوی در هرمزگان، ۲ اردیبهشت