Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@07:41:29 GMT

کی‌روش گزینه سرمربیگری تیم سعودی!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۲۹۴

کی‌روش گزینه سرمربیگری تیم سعودی!

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران علیرغم حضور بر روی نیمکت کلمبیا از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال عربستان برای جایگزینی پیتسی است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال عربستان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نتوانست نتایج خوبی به دست آورد. خوان آنتونیو پیتسی از هدایت عربستان برکنار شد و تاکنون جایگزین سرشناسی برای او انتخاب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السبیعی، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان از چهار نامزد هدایت تیم ملی فوتبال این کشور سخن به میان آورد و عجیب این که نام کارلوس کی‌روش هم در بین این گزینه‌ها به چشم می‌آید.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش تیم دارد، ما سرمربی نداریم!

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در گفت‌وگویی که با سایت العاجل عربستان داشت از کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آمریکا، روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک و لوچسیکو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ترکیه به عنوان چهار گزینه هدایت عربستان برای جایگزینی پیتسی سخن به میان آورد.

کارلوس کی روش در حالی از نامزدهای هدایت تیم ملی فوتبال عربستان است که او به تازگی هدایت کلمبیا را بر عهده گرفته است و از طرف دیگر هم یورگن کلینزمن گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران هم به شمار می‌آید.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل تیم ملی ایران تیم ملی عربستان تیم ملی کلمبیا سرمربی فوتبال کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان، مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فنی که ریاست آن را مجید جلالی در اختیار دارد، عملکرد گزینه‌های مختلف را برای هدایت تیم نوجوانان بررسی کردند.

یکی از نفرات مدنظر جلالی برای سرمربیگری تیم زیر ۱۷ سال حمید مطهری، مربی فعلی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود و برهمین اساس پیش از عید نوروز رئیس کمیته فنی و مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران به دستیار سابق خود در تیم‌های سایپا، پیکان و نساجی چنین پیشنهادی را مطرح کرد.

هفته گذشته نیز جلالی نشستی را با مطهری برگزار کرد که او پس از مخالفت ابتدایی خود، در این جلسه رسما دلایلش برای قبول نکردن این پیشنهاد را توضیح داد.

مطهری که نقش مهمی در برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان دارد، امروز نیز با نظر امیر قلعه‌نویی راهی انزلی شد و دیدار ملوان و سپاهان که با برتری ۲ بر یک شاگردان مورایس تمام شد، تحت نظر قرار داد.

کد خبر 846195 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!
  • سرمربی ولزی در یک قدمی توافق با تراکتور
  • تیم ملی فوتبال ایرلند رقیب تراکتور برای جذب سرمربی جدید
  • سرمربی لیگ برتر انگلیس در راه تبریز | مربی سابق گرت بیل جایگزین خمس می‌شود
  • سرمربی سابق تیم ملی ولز در آستانه حضور در تراکتور