Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی زمانی نژاد صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تعامل همه دستگاه های اجرایی و با اعلام همکاری و مساعدت بانک های عامل استان در توزیع اعتبار شهرستانی تسریع در روند تشکیل پرونده را شاهد هستیم.

وی افزود: تاکنون هشت هزار و ۱۴۹ پرونده اعم از احداثی و تعمیری تشکیل شده و ۹۰۰ متقاضی واجد شرایط هم به بانک معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی نژاد توضیح داد: تاکنون بالغ بر ۳۰۰ متقاضی تسهیلات ساخت و ۶۰۰ متقاضی تسهیلات تعمیری به شعب بانک های عامل سطح استان معرفی شدند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ تیم ارزیاب در سطح استان منازل مسکونی را مورد بررسی قرار دادند و تاکنون ۱۷ هزار و ۸۰۰ واحد شناسایی شده که هفت هزار و ۳۰۰ مورد آن احداثی و ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد تعمیراتی است.

زمانی نژاد با بیان اینکه بنیاد مسکن تا ساخت آخرین واحد در مناطق سیل زده در کنار مردم خواهد ماند، از فعال بودن ستادهای بازسازی مناطق سیل زده در دو شهرستان ترکمن و گمیشان خبر داد و گفت: مردمی که منازل آنها در سیل آسیب دیده می توانند با مراجعه به این ستاد و با تشکیل پرونده مدارک معرفی به بانک ها را دریافت کنند.

کد خبر 4598827

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن گلستان گرگان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز که از ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت کاری دارند، در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه ساخت ۵۰۰ واحد دیگر نیز به این واحدها برای مددجویان افزوده می‌شود، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ساخت هر باب واحد مسکونی ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

مبشری اظهار کرد: این واحدهای مسکونی با همکاری کمیته امداد، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی ساخته شده و کمیته امداد استان در مجموع ۸۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به مالکان این واحدها پرداخت کرده است.

وی افزود: ۴۸ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و از این تعداد شش هزار خانوار مددجو نیاز به منزل مسکونی دارند.

کد خبر 6079138

دیگر خبرها

  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار
  • صدور ۷۱هزار پروانه ساختمانی نهضت ملی مسکن فارس
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • تامین زمین برای بیش از صد هزار واحد مسکن در فارس
  • صدور ۷۱ هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در فارس
  • ۷۱ هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن فارس صادر شده است