Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:13:47 GMT

مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری دوباره تمدید شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۳۱۸

مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری دوباره تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به درخواست داوطلبانی که به هر دلیل موفق به انتخاب رشته محل در چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی نشده اند، زمان ویرایش و انتخاب رشته _محل به مدت دو روز تمدید شد.

داوطلبان از امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت تا فردا پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته - محل و یا ویرایش فرم خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان باید در انتخاب رشته_ محل خود دقت لازم را داشته باشند زیرا انصراف و یا عدم ثبت نام پس از پذیرش شامل قوانین محرومیت در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند بر اساس ضوابط حداکثر تا ١٠٠ رشته – محل حداکثر در ۱۰ رشته تخصصی مجاز، بر اساس جداول مربوطه را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انتخاب کنند.

مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی چنانچه هر یک از داوطلبین چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در یکی از رشته‌های تخصصی پذیرفته شوند ولی ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام به هر نحو انصراف دهند مجاز به شرکت در آزمون دوره بعد نخواهند بود.

کل ظرفیت پذیرش دستیاری در چهل و ششمین دوره ۲ هزار و ۶۱۰ نفر است. برخی از رشته‌ها در دانشگاه‌ها با همکاری دانشگاه دیگری برگزار می‌شود. جدول ظرفیت‌های اعلام شده نهایی نیست.

چهل و ششمین آزمون دستیاری پنجشنبه دوم اسفند در ۲۰ شهر و ۲۲ حوزه با حضور ۱۱ هزار و ۸۳۲ داوطلب برگزار شد و کارنامه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۸ اسفند ۹۷ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

کد خبر 4598836

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون دستیاری مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است.
افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب (رشته) از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از روز شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ تا روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.
به متقاضیان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کنند.
اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.
داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.
داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیر روزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های: امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳