Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بازدید از مرز چیلات با اشاره به اقدامات زیرساختی صورت گرفته در این مرز اظهار کرد: در شرایط فعلی به این بازارچه نیاز داریم و امیدواریم طرف عراقی پای کار بیاید و هر چه سریع تر آمادگی لازم برای اجرایی شدن کار تجاری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حجم تردد زائران در ایام اربعین از مرزهای رسمی و بویژه مرز مهران افزود: سرریز حجم زائران مرز مهران را به راحتی می توان از چیلات عبور داد چراکه فاصله برای کسانی که از سمت لرستان و بخشی از خوزستان بخواهند به کربلا مشرف شوند، بسیار نزدیک است.
امام جمعه ایلام یادآور شد: مقامات دو کشور به این بازارچه با توجه به نقش آن در اشتغالزایی نیاز دارند، فرصتی ارزشمند است که باید از این مرز بهره گرفت و بهره برداری از بازارچه چیلات به نفع کشور است.
حجت الاسلام کریمی تبار با تقدیر از مسئولان استان و شهرستان و پیگیری ها برای زیرساخت های چیلات تاکید کرد: در زمینه زیرساخت ها از طرف عراقی جلوتر هستیم و بخشی از کارها مانده که بزودی تکمیل می شود.
وی اضافه کرد: امیدواریم با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی شاهد رونق بازارچه مرزی چیلات باشیم.
دیدار با جانباز 70 درصد سید علی موسوی و خانواده طلبه شهید علی مومنی در شهر دهلران و بازدید از روند عملیات اجرایی مصلی و حوزه خواهران دهلران از دیگر برنامه های نماینده ولی فقه و امام جمعه ایلام در دهلران بود.
حضور در نماز جماعت مغرب و عشاء و دیدار با مردم در بین صلاتین و شرکت در جلسه شورای زکات دهلران و دیدار با مردم دشت عباس نیز در برنامه های سفر دو روزه کریمی تبار به دهلران دیده می شود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: این آیین معنوی در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام به امامت حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اقامه می‌شود.   نماز باشکوه جمعه در سایر مناطق استان ایلام نیز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • به دنبال جنگ با ایران نیستیم؛ ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • رژیم جعلی اسرائیل به دنبال جبران آبروی بر باد رفته خود است
  • ایران در عملیات صادق دنبال انتقام گیری نبود
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز