Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@22:29:59 GMT

فعالیت تخت‌روانچی در نیویورک آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۴۴۴

فعالیت تخت‌روانچی در نیویورک آغاز شد

به گزارش فارس، «مجید‌ تخت‌روانچی» معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور که 20 فروردین ماه سالجاری به پیشنهاد محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و تأیید حسن روحانی رئیس جمهوری به عنوان سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک و جایگزین «غلامعلی خوشرو» شد، استوارنامه خود را تقدیم «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در سفر ظریف به نیویورک برای شرکت در نشست «روز بین‌المللی چندجانبه گرایی و دیپلماسی برای صلح» در مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک شده بود با حضور در مقر سازمان ملل در نیویورک ضمن دیدار با گوترش استوارنامه خود را تقدیم کرد.

نشست «روز بین‌المللی چندجانبه گرایی و دیپلماسی برای صلح» قرار است امروز (چهارشنبه) در مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان 60 و 67 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن 82 کیلوگرم به جهت حضور در رقابت های اوزان غیر المپیکی در وزن 82 کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

60 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می شوند.

67 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می شوند.

82 کیلوگرم: 1- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال های اخیر در وزن 77 کیلوگرم و 2- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن 82 کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت های جام تختی به رقابت های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • خیز سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند
  • اعلام روز جهانی یادبود کشتار مسلمانان در سربرنیتسا
  • فعالیت سامانه بارشی بهاری از امروز در ایلام آغاز می‌شود