Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@17:43:45 GMT

اعتراف هولناک قاتل فراری دو جوان مشهدی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۴۴۷

اعتراف هولناک قاتل فراری دو جوان مشهدی

قاضی ویژه قتل از دستگیری متهم تحت تعقیب و اعتراف وی به قتل برادر و دوستش در بندرعباس خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، کاظم میرزایی اظهار کرد: اسفندماه ۹۷ در پی اعلام مفقود شدن یک جوان به نیروی انتظامی، رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت.

قاضی ویژه قتل بابیان اینکه پس از مدتی خودرو فرد مفقودشده جلوی منزلی پیدا شد، افزود: بر اساس تحقیقاتی که از ساکنان آن خانه به عمل آمد مشخص شد که وی با پسر این خانواده رفاقت و معاشرت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر همین اساس دستور داده شد تا دوست فرد مفقودشده برای پاسخ به پاره‌ای از سؤالات به آگاهی مراجعه کند، اما مشخص شد فرد موردنظر گریخته است.

میرزایی بابیان این مطلب که گریختن فرد مذکور باعث تقویت بعضی گمانه‌زنی‌ها درباره دست داشتن وی در مفقود شدن رفیقش داشت، تصریح کرد: بر همین اساس دستور بازرسی از محل سکونت وی صادر شد که طی این بازرسی مأموران به قسمتی از باغچه منزل که خاکش جابجا شده بود مشکوک شدند و زمانی که خاک کنار زده شد جسد نیمه پوسیده دوست وی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه بعدازاین موضوع حکم جلب وی صادر و اعلام سراسری شد، یادآور شد: هفته قبل فرد متواری در بندرعباس دستگیر و به دو فقره قتل در مشهد اعتراف کرد، یکی از قتل‌ها همان دوست مفقودشده وی بود که جسدش از داخل باغچه کشف‌شده بود و اعتراف دیگر وی مربوط به قتل برادرش بوده است.

قاضی ویژه قتل بابیان اینکه نحوه قتل به دلیل فساد جسد مشخص و معلوم نیست، ابراز کرد: یک احتمال خفگی با طناب وجود دارد، درعین‌حال تا رسیدن متهم به مشهد و انجام تحقیقات از وی نمی‌توان راجع به جزئیات این دو جنایت اظهارنظر دقیقی داشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگیری قاتل قاتل فراری قتل جوان مشهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 

به گزارش قدس خراسان، عباس درودی نیا در تشریح ماجرای قتل هولناک زن جوان اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره قتل عمدی که خانمی جوان داخل خودروی شخصی خود با ضربات متعدد چاقو به گردن و سینه در حد فاصل میدان امام رضا(ع) و میدان نماز به قتل رسیده بود، بلافاصله با دستور دادستانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای شهرستان به همراه تیمی از مامورین پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در محل وقوع جرم حاضر که برابر تحقیقات اولیه در صحنه جرم، احتمال ارتکاب قتل توسط راننده خودروی پراید ۱۱۱ سفید رنگ با پلاک نامعلوم تایید شد. 

دادستان بردسکن افزود: با توجه به اختلافات مقتوله با شوهر سابقش که احتمال ارتکاب قتل توسط وی قویاً متصور بود، تعداد ۴ تیم عملیاتی از مامورین پلیس آگاهی و سایر پلیس‌های تخصصی جهت دستگیری مشارالیه اعزام و اقدامات تخصصی جهت رصد نامبرده در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری شدن مظنون پرونده از همان لحظه جنایت ادامه داد: با همکاری تنگاتنگ و مستمر مجموعه اطلاعات جنایی مرکز استان،با انجام اقدامات فنی، موقعیت سوژه به صورت شبانه روزی رصد که با توجه به تشدید اقدامات صورت پذیرفته و شناسایی محل اختفای وی، نهایتا پس از ۵ روز متهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

درودی نیا تصریح کرد: متهم به قتل عمد که در تحقیقات اولیه خود منکر هرگونه حضور در صحنه جرم و ارتکاب قتل شده بود ، با ارائه دلایل و شواهد موجود نهایتاً لب به اعتراف گشود و به ارتکاب قتل با ضربات متعدد چاقو اعتراف و با راهنمایی وی آلت قتاله نیز کشف شد.

دادستان بردسکن همچنین گفت: در ادامه روند رسیدگی به پرونده، صحنه قتل با حضور بازپرس  شهرستان بازسازی و قاتل با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

وی یادآور شد: پرونده مربوطه با توجه به حساسیت نوع جرم با سرعت و قاطعیت در دست رسیدگی و تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک
  • دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم
  • قتل هولناک نو عروس با ۲۰ ضربه چاقو در بازار