Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،پرواز‌های امروز فرودگاه بین المللی بندرعباس به این شرح است.

انتهای پیام/ف

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیما فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور به حج می‌روند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، قرار است سه کاروان، شامل ۲۵۵ نفر از شهرستان‌های سنندج بانه و سقز راهی این سفر معنوی شوند.
این عملیات ازفردا دوشنبه سوم اردیبهشت با اعزام زائران خانه خدا از فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
زائران خانه خدا در قالب ۱۱ پرواز به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد (۳ اردیبهشت)، زاهدان (۴ اردیبهشت)، اهواز (۵ اردیبهشت)، تبریز (۶ اردیبهشت)، یزد (۷ اردیبهشت)، کرمان (۸ اردیبهشت)، بندرعباس (۹ اردیبهشت)، ساری (۱۰ اردیبهشت)، اصفهان (۱۱ اردیبهشت)، شیراز (۱۲ اردیبهشت) و مشهد (۱۳ اردیبهشت) و در قالب ۱۱ پرواز نیز از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم کشور عربستان خواهند شد.
این سفر ۱۰ روزه است و روزی یک پرواز در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و یک پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود.
در این مرحله از اعزام‌ها، اولویت ثبت‌نام عمره با افرادی است که هزینه سفر خود را در مرحله قبل زودتر واریز کرده بودند و اعزام سایر متقاضیان بعد از برگزاری حج تمتع برنامه‌ریزی خواهد شد.
آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود و تمامی پرواز‌ها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود
  • اعزام چهار هزار و ۱۰۰ نفر از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور به حج می‌روند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز عملیات حج عمره از دوشنبه