Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: باید با مناسب سازی معابرشهری و اماکن عمومی امکان آزادی حرکتی برای افراد معلول جامعه فراهم شود.
 به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی پیمان آرامون درنخستین جلسه ستاد مناسب سازی استان در سال جدید با اشاره به ضرورت توجه جدی مدیران استانی دراجرا ضوابط مناسب سازی گفت: باید با مناسب سازی معابرشهری و اماکن عمومی شرایط حضورافراد سالخورده ، معلول و کم توان که با محدودیت های مواجه اند در جامعه و تعاملات اجتماعی فراهم ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ساماندهی و مناسب سازی تنها به ایجاد رمپ و اصلاح هندسی معابر محدود نمی شود و باید شرایط را به گونه ای مهیا ساخت تا افراد معلول خود را جدای از جامعه نبینند و دربرقراری ارتباط و انجام امورات خود از بستر و امکانات مناسب برخوردار شوند.
سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی در ادامه بر تشکیل کمیته فنی مناسب سازی به ریاست فرمانداری ها در شهرستان ها تاکید کرد و افزود: اعضای کمیته فنی تمام موارد مرتبط با نیازمندی های حضور و فعالیت عادی افراد معلول و کم توان و سالخورده را در شهرها و مراکز دهستان بررسی کرده و برمجموعه امکانات و اقدامات دستگاههای اجرایی و شهرداری ها برای تامین نیاز این قشر از افراد جامعه نظارت داشته باشند.
 آرامون همچنین بر تخصیص ردیف بودجه اعتباری از محل اعتبارات عمرانی دستگاههای اجرایی جهت تامین اعتبار و امکانات مورد نیاز مناسب سازی تاکید کرد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی جامعه شهرداری معلولان معابرشهری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ایرج دست نشان با اشاره به اینک  اعتبار هزینه شده برای نصب این تعداد نیوجرسی ۷۵۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: در حال حاضر نصب ۲۵۷ کیلومتر نیوجرسی دیگر نیز با هدف ایمن سازی راه ها در استان نیاز است.

وی با اشاره به اینکه ۴۲۴ کیلومتر طول بزرگراه و ۳۵ کیلومتر طول آزاد راه های استان آذربایجان غربی است؛ اظهار کرد: در یک سال گذشته ۷ نقطه پر تصادف وحادثه خیز آزاد راهی و ۳ نقطه بزرگ راهی  و ۲ نقطه نیز در راه های اصلی استان رفع خطر یا آشکار سازی شده است.

دست نشان خاطر نشان کرد: برای رفع و یا آشکار سازی ۱۲ نقطه حادثه خیز و پرتصادف استان طی سال گذشته در مجموع   ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: نصب نیوجرسی در سطح راه‌های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای به صورت مستمر انجام می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام