Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@15:59:57 GMT

خطری که از بیخ گوش خرمشهر گذشت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۷۱۹

خطری که از بیخ گوش خرمشهر گذشت

با تلاش شبانه روزی یگانهای مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه؛ خرمشهر از سیلاب نجات یافت.

به گزارش مشرق، سردار گرامی مسئول مهندسی نیروهای مسلح در استان خوزستان و فرمانده گروه ۴۰ صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه از نجات شهر خرمشهر از سیلاب خبر داد.

وی گفت: با تلاش شبانه روزی یگانهای مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه؛ خرمشهر از سیلاب نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

مد اکبر با موج‌های ۲ متری در حال رسیدن به خرمشهر فیلم / شادی بسیجیان پس از تقویت سیل‌بند خرمشهر

گرامی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی به مدت ۳۰ ساعت ۱۵ کیلومتر سیل بند از سه راه حسینیه خرمشهر احداث گردید و مسیر سیلاب که به سمت شهر خرمشهر روان بود در دشتهای اطراف منحرف گردید.

سردار گرامی ضمن قدردانی از تلاش جهادی اپراتورهای ماشین الات مهندسی نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: تعداد ۱۰ دستگاه بیل مکانیکی و ۲۰۰ نفر پاسدار و بسیجی و نیروی جهادی و ۲۰ نفر اپراتور ماشین آلات با همکاری هم حماسه ای دیگر رقم زدند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل اخبار حوادث خرمشهر سیل سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: شناورهای بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناورهای مردمی کشورهای محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به‌صورت سراسری و هم‌زمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین رژه می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، دریادار علیرضا تنگسیر امروز _جمعه دهم فرودین_ اظهار کرد: شناورهای بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناورهای مردمی کشورهای محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به‌صورت سراسری و هم‌زمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین رژه می‌روند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رژه افزود: نمایش ظرفیت محور مقاومت در حوزه دریا و اجرای رژه برای رژیم منحوس و ظالم صهیونیستی حامل پیام است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه یادآور شد: روز قدس امسال در سراسر جهان فراگیرتر از هر سال برگزار خواهد شد و برای دومین سال است که رژه سراسری مردمی به‌صورت خودجوش انجام می‌شود.

دریادار تنگسیری تشریح کرد: در کشور ما نیز پیش ینی می‌کنیم بیش از ۳۰۰۰ شناور مردمی سبک و سنگین در ۱۳ نقطه از سواحل جنوب و شمال کشور که مشخص شده است، حاضر خواهند شد.

وی تصریح کرد: شناورهای بسیج مردمی در ایران و شناورهای مردمی کشورهای محور مقاومت در عراق، سوریه، یمن و لبنان به‌صورت هم‌زمان روز پنجشنبه شانزدهم فروردین با برافراشتن پرچم فلسطین رژه خواهند رفت.

کد خبر 740174

دیگر خبرها

  • تقویم ۱۴۰۲ رزم زمینی| ارتقای پهپادی و موشک‌های ضدزره
  • رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس
  • رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز قدس
  • رژه دریایی ۳ هزار شناور مردمی جبهه مقاومت در روز قدس
  • تلاش شبانه روزی نیروهای شرکت برق برای پایداری شبکه
  • (تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز