Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - مدير شعب بانک مسکن کردستان گفت: اين بانک در سال گذشته با پرداخت تسهيلات در بخش هاي مختلف به صاحبخانه شدن چهار هزار و 828 کردستاني کمک کرد.

جلال الدين سليمي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: پارسال اين بانک 2 هزار و 801 ميليارد ريال تسهيلات در قالب هفت هزار و 885 فقره قرارداد پرداخت کرد که حدود 90 درصد در بخش مسکن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه تسهيلات بخش مسکن اين بانک شش هزار و 292 فقره به مبلغ 2 هزار و 502 ميليارد و 214 ميليون ريال بود، اضافه کرد: اين ميزان شامل چهار هزار و 828 فقره به مبلغ 2 هزار و 262 ميليارد و 285 ميليون ريال تسهيلات خريد و ساخت بوده است.
مدير شعب بانک مسکن کردستان افزود: يک هزار و 464 فقره به ميزان 239 ميليارد و 529 ميليارد ريال از تسهيلات بخش مسکن نيز براي تعمير به متقاضيان تعلق گرفته است.
سليمي يادآور شد: بانک مسکن کردستان در سال گذشته 298 ميليارد و 786 ميليون ريال تسهيلات در قالب يک هزار و 593 فقره قرارداد در بخش ساير موارد به متقاضيان خود تسهيلات پرداخت کرده است.
** 212 فقره تسهيلات در بافت فرسوده کردستان پرداخت شد
وي با اشاره به عملکرد بانک مسکن در طرح ملي بازآفريني شهري و احياي بافت هاي فرسوده و ناکار آمد، گفت: اين بانک همسو با برنامه هاي دولت براي احياي بافت هاي فرسوده و ناکارآمد شهري و همگام با اجراي طرح ملي بازآفريني شهري است.
مدير شعب بانک مسکن کردستان افزود: در اين راستا سال گذشته 74 ميليارد و 200 ميليون ريال براي احداث 212 واحد مسکوني در مناطق بافت فرسوده تسهيلات پرداخت کرديم.
** 363 ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه پرداخت شد
سليمي يادآور شد: مجموع قراردادهايي که بانک مسکن به بخش قرض الحسنه همچون ازدواج ، اشتغال و اقشار خاص پرداخت کرده به 362 ميليارد ريال رسيده که تمام اين منابع از فعاليت هاي خود بانک تامين اعتبار شده است.
بانک مسکن در استان کردستان داراي 24 شعبه است که 10 مورد از اين شعبات در شهر سنندج و 14 مورد نيز در ساير شهرستان ها خدمات رساني مي کنند.
3034/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد