Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های لرستان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و به نشانه تجلیل از مجاهدت‌های این نهاد مقدس روز سوم اردیبهشت ۹۸ با فرمانده سپاه این استان دیدار کردند.
در این نشست دکتر زهره‌ای مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان، با اذعان به نقش ویژه‌ی سپاه در صیانت از ارزش‌های انقلاب و موجودیت نظام قدسی جمهوری اسلامی ایران، بر شکست توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر زهره‌ای تروریستی خواندن سپاه از سوی آمریکا را هم حماقت تازه و البته پشیمان کننده‌ برای بدخواهان میهن اسلامی قلمداد کرد.

سردار کشکولی(فرمانده سپاه لرستان) نیز در این دیدار، حرکت کلی انقلاب را به رغم همه‌ی فراز و فرودها رو به پیش و به سمت آینده‌ای روشن‌تر دانست و ضمن مقایسه‌ی انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها، انقلاب اسلامی را نوعی معجزه و انقلاب‌های دیگر را نهضت‌هایی مسخ شده توصیف کرد.
سردار کشکولی مواجهه‌ی جهادی سپاه در کنار مردم با سیل اخیر را از ظرفیت‌های انقلاب دانست و موضع اخیر آمریکا در قبال سپاه پاسداران را موضعی از سر ضعف و زبونی و استیصال قلمداد کرد که آخرین پرده‌های تزویر را از چهره‌ی استکبار کنار زده است.
سردار کشکولی در پایان بر لزوم روشنگری اساتید و تلاش آنان در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تاکید کرد.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان لرستان

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فقط ۷۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که به فرمان امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی برگرفته از جنس مردم تاسیس شد.


سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه پاسداران باید برای بحران‌هایی که برای کشور و مردم به وجود می‌آید، همیشه مهیا و آماده باشد.


پاسداران خدمت به خلق خدا را سرلوحه کار‌های خود قرار داده اند، از جبهه‌های جنگ و نبرد حق علیه باطل تا جبهه‌های سازندگی.


حجت الاسلام رستگار، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان می‌گوید: سپاه پاسداران الگوی ولایتمداری، سربازی و خدمتگزاری برای مردم و جامعه اسلامی و انقلابی است.


گروه‌های جهادی دست در دست هم پای کار محرومیت زدایی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب استان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم