Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:43:11 GMT

ارز دانشجویی تا پایان اردیبهشت تعیین تکلیف می شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۹۱۴

ارز دانشجویی تا پایان اردیبهشت تعیین تکلیف می شود

مجتبی صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برای اعطای ارز دانشجویی در ۶ ماهه اول سال ۹۸ منتظر بخشنامه جدید بانک مرکزی هستیم.

وی ادامه داد: تا پایان اردیبهشت ماه ارز دانشجویی تعیین تکلیف می‌شود و با اعلام بخشنامه جدید بانک مرکزی در خصوص اعطای ارز دانشجویی، فعالیت‌هایی بر اساس این بخشنامه انجام می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: بر اساس این بخشنامه سایت ثبت نام ارز دانشجویی سازمان امور دانشجویان باز می‌شود و متقاضیان می‌توانند در سایت ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4598844 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی صدیقی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان امور دانشجویان ارز دانشجویی بانک مرکزی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲

امتداد - دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن از اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با تاکید بر لزوم اعطای تسهیلات مسکن روستایی در جهت جهش تولید مسکن و رونق اقتصاد روستایی در سال ۱۴۰۳، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، مجموعاً به ۴۷ هزار و ۸۴۰ واحد مسکونی روستایی به میزان ۲ هزار و ۶۱ میلیارد تومان، تسهیلات روستایی پرداخت شده است که بخشی از این تسهیلات اعطایی در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی و به میزان ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان صورت پذیرفته است که با درصد رشد بالایی نسبت به سال ۱۴۰۱ روبرو بوده است.

دکتر حسینی افزود: اعطای تسهیلات مسکن روستایی موجب افزایش انگیزه و رضایتمندی روستاییان گرامی می‌شود که بالطبع این امر در افزایش اشتغال و تولید بخش کشاورزی و دامداری و رونق اقتصاد روستایی موثر است. بدون شک رفع مشکلات و دغدغه‌های روستاییان عزیز در حوزه مسکن، نقش موثری در جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به شهرها و حتی معکوس شدن جهت این مهاجرت‌ها دارد. با توجه به اینکه جهش تولید در بخش کشاورزی و دامداری کشور تنها به دستان توانمند و زحمتکش روستاییان تلاشگر محقق می‌شود؛ وظیفه ما به عنوان خادمان ملت در بانک مسکن است که با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بانک در جهت حمایت از روستاییان عزیز بکوشیم.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین به لزوم حمایت جدی دولت سیزدهم از مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم در جهت رفع دغدغه‌های روستاییان گرامی در حوزه مسکن، نسبت به افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی همت گمارد. از این رو سقف این تسهیلات دو مرتبه در طی دولت سیزدهم افزایش یافت. یک بار سقف تسهیلات مسکن روستایی در سال ۱۴۰۱ از ۱۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی به ۲۰۰ میلیون تومان و بار دیگر در سال ۱۴۰۲ از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی افزایش یافت.

دکتر حسینی پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در سال ۱۴۰۳ را یکی از اولویت‌های مهم بانک مسکن دانست و افزود: سعی می‌کنیم تا بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و سیاست‌های ابلاغی دولت محترم بیش از پیش، رضایت و مشارکت هموطنان روستایی را جلب کنیم و ان‌شاا… به لطف خدا و تلاش همکاران بانک مسکن در سال جدید، شاهد جهش تولید مسکن روستایی در کشور باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • بانک مرکزی: پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی در ۶ بانک کلید خورد
  • بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس
  • قیمت‌ لاستیک بر اساس وزن تعیین نمی‌شود
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال