Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره ایتالیایی باشگاه الهلال عربستان مسابقه حساس این تیم برابر العین در هفته پنجم رقابت‌ها را از دست داد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, جووینکو که زننده گل 3 امتیازی آبی‌پوشان در مصاف با استقلال ایران بود با دریافت کارت زرد دو اخطاره شد و در بازی هفته آینده مقابل العین امارات حضور ندارد اما می‌تواند در مسابقه سرنوشت‌ساز صدرنشینی گروه مقابل الدحیل بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نواف عابد دیگر غایب سعودی‌ها در بازی با العین است که به دلیل دریافت کارت قرمز این مسابقه را از دست داد.

شب گذشته، گومز مهاجم فرانسوی الهلال جهت انجام برخی آزمایشات پزشکی راهی ترکیه شد، هرچند این بازیکن مشکلی برای حضور در بازی‌های آتی ندارد و روز پنجشنبه به ریاض باز می‌گردد.

مدافع استرالیایی الهلال بهترین بازیکن دیدار با استقلال شدلیگ قهرمانان آسیا| برتری نسبی الهلال مقابل استقلال به لحاظ آمار

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27,1410/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!

آفتاب‌‌نیوز :

تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال در شرایطی در کمپ حجازی برگزار شد که در جریان بازی درون تیمی پیمان بابایی ضربه بدی خورد و شدت ضربه به پای این بازیکن به شکلی بود که حتی پیش بینی می‌شد خانه نشین شود.

با این وجود بعد از چند دقیقه مداوا روی پای ان بازیکن بابایی به تمرین برگشت و به این ترتیب مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با شمس آذر ندارد.

گفتنی است رافائل سیلوا در این دیادار غایب خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان