Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: باتوجه به جنبه های پر فراز و نشیب سیاست های جهانی و منطقه ای، اجازه نمی دهیم کشورهای سلطه گر فرصت رشد و توسعه همکاری های دو نیروی دریایی را متوقف کنند.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش  در چهارمین روز از حضور خود در کشور چین با دریاسالار عباسی، فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با تاکید بر این که دو نیروی دریایی ایران و پاکستان در حال طی یک دوره طلایی تعامل و همکاربی بسیار مطلوب در راستای تقویت امنیت دریایی هستند خاطر نشان کرد: با توجه به جنبه های پر فراز و نشیب سیاست های جهانی و منطقه ای، اجازه نمی دهیم کشورهای سلطه گر فرصت رشد و توسعه همکاری های دو نیروی دریایی را متوقف کنند.

امیر دریادار حسین خانزادی با اشاره به اعزام ناوگروهای ایرانی به بنادر پاکستان در راستای بازدید، توسعه تعاملات و همچنین تبادل اطلاعات درحوزه های آموزشی و فنی افزود: نیروی دریایی  ایران همواره از  ورود ناوگروهای پاکستانی به بنادر این کشور اسقبال می کند و با توجه به ضرورت تعامل و روابط حسنه بین دوکشور،  بی شک باید نگاه دقیق تری به حادثه تروریستی در چابهار داشته باشیم تا دشمن از این فرصت نتواند برای برهم زدن این روابط استفاده کند.

در ادامه فرمانده نیروی دریایی پاکستان ضمن دعوت از امیر دریادار حسین خانزادی برای بازدید از نیروی دریایی این کشور در راستای توسعه روابط و تعاملات دونیروی دریایی، محیط سیاسی امروزه را پرتنش توصیف کرد و گفت: کشورهای جهان در روابط سیاسی خود  با ملاحظاتی که دارند، بسته به شرایطی همواره در حال تغییر هستند، اما دو نیروی دریایی ایران و پاکستان ضمن همسایه بودن و داشتن محیط دریایی مشترک، نباید دچار فراز و نشیب های سیاسی شوند.

وی افزود: برای برقرای امنیت منطقه در محیط دریایی همواره باید همکاری و تعامل داشته باشیم و دید و بازدید های فرماندهان و اعزام تاوگروه ها بین دو کشور قطعا در اجرای هرچه بهتر این روابط و تعامل موثر خواهد بود.

دریاسالار عباسی در پایان با اشاره به استقبال از ناوگروهای ایرانی در کشور پاکستان افزود: انشالله ناوگروه پاکستان در آینده نزدیک به ایران اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارتش دریادار خانزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ امیر سرتیپ دوم کیومرث شرفی معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سند وفاداری ارتش تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن است که از این تعداد ۴۶ هزار شهید متعلق به نیروی زمینی ارتش است.
شرفی افزود: هر چه داریم از شهداست و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهداست.
شرفی با بیان اینکه نیروی مسلح کشور در دفاع مقدس همکار و در کنار یکدیگر بودند  تصریح کرد: ارتش در کنار سپاه پاسداران و انتظامی است و ثابت کرد که فدای ملت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد
  • همکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است
  • وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است
  • پاکستان: هرگونه اقدام نظامی جدید از سوی اسرائیل به ضررشان تمام خواهد شد
  • رهبر انقلاب به فرزندانشان اجازه نداده‌اند در هیچ کار سیاسی و اقتصادی دخالت کنند | ماجرای هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • جلیلی: عملیات «وعده صادق» بارقه‌ای از نیروی ایمان و همتی بلند بود
  • آسمان شمال‌غرب کشور میزبان چتربازان هوانیروز