Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- فرماندار مهدیشهر گفت: 25 گرفتار در برف جاده های چاشم- خطیرکوه و شهمیرزاد- فولادمحله شامگاه سه شنبه با حضور به موقع راهداری و جمعیت هلال استان امدادرسانی شدند.

حسن ارگی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف در برخی از مناطق کوهستانی شهمیرزاد باعث غافلگیری مسافران شد و با توجه به یخ زدگی جاده ها در کمترین زمان ممکن نیروهای امداد و نجات در جاده های مهدیشهر آماده باش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: هفت خودرو گرفتار در برف با 21 سرنشین شب گذشته در محور چاشم-خطیرکوه امداد رسانی شدند.
ارگی گفت: همچنین سه خودروی سواری با چهار سرنشین شامگاه سه شنبه به دلیل یخ زدگی و بارش برف در محور شهمیرزاد-فولادمحله با حضور نیروهای راهداری امداد رسانی شدند.
فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: 15 نیروی انسانی برای خدمات رسانی به مسافران و در راه ماندگان با توجه به ریزش خفیف برف در محورهای ارتباطی شهرستان شب گذشته در محورهای ارتباطی مهدیشهر فعالیت داشتند.
به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی استان سمنان نسبت به بارش برف در نواحی کوهستانی شمالی و شمال شرقی استان سمنان هشدار داده بود و در نواحی یاد شده دمای هوا شب گذشته به زیر صفر درجه سانتیگراد رسید.
شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی امدادرسانی برف مهدیشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • پیش‌بینی برداشت ۳۳۰ هزار تن گندم در کرمانشاه
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان