Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: متقلبان عرضه کالا در استان طی سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 270 میلیون ریال جریمه شدند.

محمد اقوامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 46 پرونده مربوط به تقلب طی سال جاری به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که 41 فقره رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: 89 درصد پرونده های مربوط به تقلب در عرضه کالا رسیدگی و آرای مربوط به آنها صادر شده است.
وی ادامه داد: تقلب در عرضه کالا، گرانفروشی و کم فروشی در کنار قاچاق کالا بیشترین پرونده های تعزیرات حکومتی استان را تشکیل می دهد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت 386 میلیون ریالی قاچاقچی سیگار در خوی خبر داد و گفت: این میزان جریمه برای قاچاق 560 باکس انواع سیگار خارجی صادر شده است.
اقوامی افزود: همچنین ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز میاندوآب از یک دستگاه خودرو 620 قطعه انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق را کشف و پرونده را به شعب تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال کردند.
وی ادامه داد: رییس شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز میاندوآب متهم این پرونده را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 456 میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
به گزارش ایرنا، تعزیرات حکومتی مسوول رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، تخلفات بهداشتی، درمانی، کالایی و خدماتی است.
آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق است و سالانه صدها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می شود.
8137/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تعزيرات آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده کشف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش شش میلیارد و ۵۲ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی از جریمه بیش از ۶ میلیارد ریالی این قاچاقچی خبر داد و افزود: شعبه مذکور پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر ضبط ماینرهای قاچاق، متخلف را به پرداخت چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

شاهی در خصوص چگونگی کشف این تعداد دستگاه ماینر، گفت: مأموران پلیس آگاهی سه راهی گلوگاه شهید زنگنه نهاوند این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6078448

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • جریمه قاچاقچیان کالا‌های خارجی در جلفا
  • جریمه ۲۳۸ میلیون تومانی ماهی فروش متخلف در زنجان
  • ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر
  • کشف ۱۳۳۶ حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر
  • جریمه ۶ میلیاردی قاچاقچی ماینر در کرمانشاه
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تایباد