Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@10:42:00 GMT

اشکان دژاگه از بازی با پرسپولیس محروم شد؟

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۸۰۶۰

زمانی که اشکان خورشیدی در سوت خود به علامت پایان بازی تراکتورسازی – پیکان دمید اتفاقات تلخی در استادیوم یادگار امام رخ داد؛ اتفاقاتی که از چشم ناظر بازی و همچنین نماینده فدراسیون فوتبال پنهان نمانده و حتماً به کمیته انضباطی گزارش شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از تماشاگران وارد محوطه چمن می‌شود و به مسعود شجاعی سیلی می‌زند و در ادامه اشکان دژاگه در حمایت از مسعود عصبانی می‌شود و دنبال تماشاگر می‌دود و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اوضاع کمی متشنج می‌شود و تماشاگران عصبانی که از باخت تیم و همچنین از دست دادن شانس قهرمانی ناراحت بودند به صندلی‌ها آسیب زدند. پرتاب کردن این صندلی‌ها موجب شد برخی از تماشاگران که جرم شان تنها حضور در استادیوم و تماشای بازی بود آسیب ببینند. تماشاگران عصبانی حتی به برخی از اتومبیل‌های پارک شده هم آسیب وارد کردند و مشخص نبود گناه صاحبان این ماشین‌ها چه بود و در نهایت نیروی انتظامی مجبور شد برای متفرق کردن تماشاگران از ماشین‌های مخصوص آبپاش استفاده کند. بازیکنان دو تیم ساعت‌ها در رختکن ماندند و به این بهانه پرواز پیکان به تهران لغو شد.

تماشاگران عصبانی را می‌شد بهتر مدیریت کرد. اوضاع از زمانی ملتهب شد که باشگاه به دروازه‌بان خود به دلیل گل‌های بدی که در بازی با سپیدرود خورد اتهام شرط‌بندی زد. در ادامه اتهامی مشابه به تیم‌های پیکان و سایپا زده شد و همه این‌ها وقتی از سوی مقام مسئول در باشگاه گفته می‌شود این ذهنیت را برای تماشاگر ایجاد می‌کند که تلاش‌ها بر این است که تیم قهرمان نشود.

با توجه به تنش‌های به وجود آمده احتمال محرومیت تماشاگران تراکتورسازی هم وجود دارد. آیین‌نامه انضباطی در مورد این‌ها به صراحت اظهار نظر کرده است. شرکت در درگیری قطعاً محرومیت به دنبال خواهد داشت. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتورسازی اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • (ویدیو) کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران در روسیه
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران روسی/ علی هیبتی به طور مادام العمر محروم شد
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند