Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - دبیر شورای نظارت و هماهنگی آموزشکده سما استان زنجان گفت: دانش آموزان سمای این استان در جشنواره بین المللی پژوهش های دانش آموزی سینا مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

حمید ماکوئی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه تیم اعزامی دانش آموزی دبیرستان دوره اول متوسطه دخترانه سما زنجان به جشنواره بین المللی پژوهش های دانش آموزی سینا در گرایش سمینارهای پژوهشی در رشته ریاضی و فیزیک بودند که موفق به کسب مقام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، این مسابقات با همکاری وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی در محل دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات تهران برگزار شد.
دبیر شورای نظارت و هماهنگی آموزشکده سما استان زنجان گفت: جشنواره سینا با پنج محور و 130 گرایش و حضور پنج هزار و 117 دانش‌آموز در قالب هزار و 300 تیم از 19 استان کشور در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.
ماکوئی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از جشنواره سینا که 220 تیم در بخش غرفه‌های نمایشگاهی، 410 تیم در بخش سمینارهای پژوهشی، 500 تیم در بخش مسابقات علمی، 50 تیم در بخش محتوای دیجیتال و 120تیم در بخش سخنرانی علمی حضور داشتند، 100تیم به عنوان تیم‌های برگزیده معرفی و تقدیر شدند.
وی اظهارداشت: تیم اول دانش آموزان سما زنجان شامل شیما نوحی و فاطمه السادات حسینی رتبه دوم رشته سمینارهای فیزیک را کسب کردند.
دبیر شورای نظارت و هماهنگی آموزشکده سما استان زنجان گفت: تیم دوم نیز که آرنیکا منصوری تنها عضو آن بود توانست رتبه دوم سمینارهای پژوهشی ریاضی را کسب کند.
ماکویی اضافه کرد: در تیم سوم نیز آیناز پرتوی و روژین ذبیحیان عضو آن بودند توانستند مقام سوم سمینارهای پژوهشی ریاضی را کسب کنند.
وی، استاد راهنمای تیم را دکتر سید عمیدالدین موسوی عضو هیات علمی آموزشکده فنی و حرفه ای سما زنجان بیان کرد.
دبیر شورای نظارت و هماهنگی آموزشکده سما استان زنجان گفت: پژوهشسرای ریاضی و کامپیوتر مدارس سمای زنجان در طی سه سال فعالیت خود افتخارات متعددی را کسب کرده اند که می توان به ارائه بیش از 20 مقاله در کنفرانس های بین المللی و ملی، کسب عناوین مختلف در جشنواره های خوارزمی و چاپ یک کتاب در زمینه انرژی های تجدید پذیر اشاره کرد.
جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش‌آموزی سینا در روزهای ۳۰،۲۹ و ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ در کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار شد.
آشنایی با علوم مختلف دانشگاهی و انتخاب هدفمند رشته در دانشگاه، ایجاد انگیزه برای بالا بردن سطح علمی جهت تولید علم و جنبش نرم افزاری، حمایت از طرح های تحقیقاتی گروه های برتر دانش آموزی جهت همکاری و مبادلات علمی و فنی با مراکز پژوهشی، دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی و صنعتی، آشنایی دانش آموزان با فضای دانشگاهی و تجربه ارائه و دفاع از تحقیق و پژوهش خود و همچنین تبیین نقش و اهمیت بالای تفکر و پژوهش، از اهداف برگزاری این جشنواره است.
6085/9505

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آموزشكده سما كسب مقام جشنواره بين المللي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ دبیر علمی این همایش بین المللی امروز در حاشیه پانزدهمین پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین که با حضور طلاب ایرانی و خارجی و سخنرانی شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان برگزار شد گفت: این پیش نشست‌ها تا کنون در ۳۰ کشور جهان با همراهی جامعه المصطفی و علوم ارتباطات برگزار شده است.

آقای سید محمد طاهری با بیان اینکه این همایش با پوشش ۱۰ رشته علمی در شاخه‌های مختلف علوم انسانی با ۳۳ محور برگزار می‌شود افزود: محققان و پژوهشگران تا ۲۱ اردیبهشت فرصت دارند مقالات خود را به ۶ زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه، ترکی استانبولی و اردو به دبیرخانه همایش آدرس Palestine.hamayesh.miu.ac.ir ارسال نمایند.

وی افزود: مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی جامعه المصطفی العالمیه برای برگزاری این همایش، مجوز استنادی و پایش علوم و فناوری جهان اسلام را دریافت نمود.

همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین ۱۰ خردادماه در قم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • جهش تولید با حضور در بازارهای جهانی
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • برنامه‌های در دست اقدام شورای فرهنگی چیست؟
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • روز خوش مردم زنجان در جشنواره طبخ ماهی ماهنشان
  • تجلیل از دانش آموزان برتر علمی استعداد‌های درخشان پدافند هوایی شمال شرق
  • آیین تجلیل از دانش آموزان برتر علمی استعداد‌های درخشان پدافند هوایی شمال شرق
  • روز خوش مردم زنجان در جشنواره طبخ ماهی ماهنشان + فیلم
  • سومین جشنواره طبخ ماهی در ماهنشان برگزار شد