Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@20:37:37 GMT

مقایسه پمپ کف کش با سایر پمپ آب خانگی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۸۲۲۱

مقایسه پمپ کف کش با سایر پمپ آب خانگی

عنوان محتوا:

مقایسه پمپ کف کش با سایر پمپ آب خانگی

1-     کلمه کلیدی اصلی

پمپ کف کش

2-     کلمه کلیدی مرتبط

ارزیابی پمپ کف کش

اساس کار پمپ کف کش

3-     خلاصه محتوا (50 تا 70 کلمه)

 

پمپ کف کش و به طور کلی پمپ آب خانگی هر یک دارای کیفیت و جنس بدنه مختلفی هستند که بر اساس نوع کاربرد گزینه مناسب انتخاب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طراحی پمپ کف کش یک سری اصول به طور دقیق رعایت شده است و در نظر داشته باشید که شما برای خرید این محصول در ابتدا نیاز پروژه خود را شفاف سازی نمایید

 

 

 

 

پمپ کف کش یک نوع پمپ آب است که در مصارف خاص مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به انواع پمپ خانگی در بازار شاید ارزیابی هر یک  نیاز به رعایت یک سری اصول داشته باشد که با هم بررسی می کنیم.

اصول ارزیابی پمپ کف کش

پمپ کف کش یک دستگاه کاربردی محسوب می شود که همزمان با مدرنیزه شدن کارخانجات و همینطور صنایع وارد بازار شده است و دارای کاربرد فراوانی است

اساس کار پمپ کف کش لجن کشی است در واقع با استفاده از این دستگاه آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای و همینطور لجن دارند به چالش کشیده شده و کار کف کشی به طور دقیق صورت می گیرد. پمپ کف کش در دو سبک آب از رو و آب از بغل طراحی شده است که البته از نظر پروانه نیز به صورت نیمه باز و پروانه بسته است.

برای اطلاع از قیمت ها با فیام موتور تماس بگیرید . 021_33110235

پمپ کف کش داخل خود یک موتور الکتریکی دارد و سبب می شود که پمپ انرژی به حرکت در آید و این روال به طور دقیق باید جابجا شدن آب های آلوده و لجن می شود. بیشترین میزان فشار لجن خروجی بر اساس چرخش پروانه صورت می گیرد و افرادی که در این زمینه متخصص هستند برای رسوب زدایی چاه از این محصول استفاده می کنند

یکی از مسائل بسیار مهم برای پمپ آب به خصوص پمپ کف کش عدم نفوذ آب به داخل موتور است. در نظر داشته باشید که در این پمپ ها از آب بندی های مکانیکی استفاده می شود و جنسی که برای پمپ کف کش انتخاب می شود بر اساس نوع کاربرد آن بوده و شرایط مختلفی دارد. از پمپ کف کش در پمپاژ آب گل آلود ، تخلیه پساب آب ها و همینطور تخلیه مایع های دارای هوا و گاز نیز استفاده می شود. این محصول در صنایع چرم سازی و همینطور کاغذ و چوب نیز کاربرد دارد.

پمپ کف کش در مدل های یک اسب تا 5 اسب طراحی شده است که در مدل های وسیع آن شاهد قدرت 15 اسب نیز بوده ایم. این محصول از یک اینچ الی 6 اینچ طراحی شده است و در جنس های استیل و چدن و اسکوبایی و همینطور تکنو پلیمر طراحی ویژه ای دارد.

نکات مهم نگهداری از پمپ آب خانگی

نکات مهمی در زمینه نگهداری از پمپ آب خانگی وجود دارد که رعایت آنها می تواند طول عمر این محصول را افزایش داده و سبب بهبود وضعیت موجود شود.

در ابتدا باید این موضوع را مدنظر قرار دهید که هیچ گاه نباید پمپ آب را بدون آب روشن نمایید این کار سبب شوک یکباره به پمپ آب خانگی می شود و مشکل ساز خواهد بود

همیشه از اینکه پمپ آب شما خشک کار نکند اطمینان داشته باشید، بهتر است که بین کنتور آب و همینطور پمپ آب خانگی از یک منبع آب مناسب استفاده شود تا عملیات انتقال به طور درست صورت بگیرد

بررسی صحت تجهیزات پمپ آب خانگی بسیار مهم است و آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است آکومولاتور و همینطور کلید اتوماتیک است. در نظر داشته باشید که اگر قرار است از یک ست کنترل استفاده کنید می بایست بین پمپ آب و همینطور ست کنترل پمپ یک لوله 15 سانتی متری استفاده شود.

در طول زمستان در صورتی که نیاز باشد برای مدت طولانی از پمپ آب استفاده نشود حتماً می بایست آب داخل پمپ آب را با استفاده از شیر تخلیه خالی نمایید،این روال سبب می شود که پمپ آب یخ نزند و سیل و پروانه آب صدمه نبیند. در نظر داشته باشید که ترجیحاً پمپ آب به برق وصل نشود و از یک محافظ برق پیش از آن استفاده شود که کیفیت کار را افزایش دهد

نتیجه گیری

در خرید پمپ آب خانگی و همینطور پمپ کف کش در ابتدا محیط پروژه را ارزیابی نمایید در هر صورت جنس محصول خریداری شده و میزان کاربرد آن اهمیت زیادی دارد و در صورتی که این بخش از کار درست پیگیری نشود مشکلات زیادی دیده خواهد شد. از یاد نبردی که پمپ آب خانگی یک محصول بسیار کاربردی محسوب می شود و بر اساس تعداد ساختمان و همینطور ارتفاع و وضعیت فشار آب می تواند شامل دسته بندی های مختلفی باشد. در خرید پمپ آب خانگی سعی کنید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

منبع: فردا

کلیدواژه: پمپ آب پمپ خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 توسط یک سگ خانگی / فیلم

طبق پیش بینی های این سگ، رئال مادرید قهرمان رقابت ها خواهد شد!

دانلود (6.5MB)

دیگر خبرها

  • مقایسه توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل | تهران چه برتری نظامی نسبت به تل‌آویو دارد؟
  • مقایسه شدت حمله اسرائیل با چهارشنبه سوری در کرج ! |‌ تصاویر
  • اُفت قابل ملاحظه صادرات پسته ایران در مقایسه با سنوات قبل
  • پیش بینی فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 توسط یک سگ خانگی / فیلم
  • مقایسه ارتش پهلوی با ارتش جمهوری اسلامی، هویت انقلاب ما است + فیلم
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • مطالعات تطبیقی: استفاده از مقایسه در علم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی