Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:49:14 GMT

تجهیزات سه دستگاه دوربین کنترل سرعت به سرقت رفت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۸۳۷۸

تجهیزات سه دستگاه دوربین کنترل سرعت به سرقت رفت

سرهنگ رضا عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سارقان با شکستن قفل نرده و محافظ دوربین اقدام به سرقت رایانه، فرستنده و تجهیزات ثبت و ارسال تخلف کرده اند.
وی اضافه کرد: برای پیشگیری از این قبیل سرقت ها باید دوربین هایی نظارتی بر روی پایه های دوربین ثبت تخلف به منظور حفاظت از تجهیزات آن نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: چنانچه افردی قصد نزدیک شدن و سرقت تجهیزات دوربین ثبت تخلف را داشته باشند دوربین جانبی تصویر آنها را ثبت و به مرکز منعکس کند.
سرهنگ عزیزی افزود: 66 دستگاه دوربین ثبت تخلف در جاده های این استان نصب شده که 54 دستگاه از این تعداد فعال است.
وی بیان کرد: علت غیرفعال بودن تعدادی از این دستگاه ها، نقص در نرم افزار آنها و سرقت تجهیزات جانبی دوربین است.
رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: روزانه به طور میانگین در زمان بالا بودن میزان تردد یک هزار و 500 تا یک هزار و 800 تخلف سرعت و در روزهای خلوت 600 تا 800 تخلف توسط دوربین های موجود در جاده های این استان ثبت می شود.
سرهنگ عزیزی جاده همدان - ملایر را حادثه خیزترین جاده این استان در سال گذشته برشمرد و وضعیت این مسیر شریانی را رضایت بخش نداست.
وی افزود: 2 هزار و 227 فقره سانحه جاده ای سال گذشته در محورهای برون شهری این استان رخ داد که هفت درصد این سوانح در جاده همدان - ملایر بوده است.
رییس پلیس راه استان همدان عنوان کرد: 322 تن در 227 سانحه رانندگی این استان جان خود را از دست دادند و حدود چهار هزار تن مجورح و مصدوم شدند که آمار متوفیان سوانح رانندگی سال گذشته نسبت به سال 96 حدود 47 درصد کاهش داشته است.
عزیزی مهمترین علت بروز سوانح جاده ای را بی توجه به جلو ناشی از مکالمه با تلفن همراه، خوردن آشامیدن، مشغول شدن به تنظیم سیستم صوتی و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد.
وی یادآوری کرد: 59 درصد سوانح رانندگی سال گذشته در محور اصلی، 21 درصد در جاده‌های روستایی و 20 درصد در جاده‌های فرعی رخ داده است.
7526/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پلیس راه استان تلفن همراه دوربین سرقت وسیله نقلیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در راستای کنترل بحث ترافیک، دوربین‌های نظارتی سطح شهر افزایش پیدا می‌کند.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: اولویت شهرداری در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک به دو بخش تقویت حمل‌ونقل عمومی و حل مشکل ترافیک تقسیم می‌شود که به عقیده من در هر دو حوزه اقدامات خوب و رو به جلویی انجام شده است.

وی افزود: در همین راستا در حوزه نوسازی نیز نسبت به خرید ناوگان حمل‌ونقل عمومی اقدام شده است و در این راستا افزایش تعداد اتوبوس‌های شهری به ۱۰۲ دستگاه انجام گرفت.

عضو شورای شهر زنجان گفت: از این تعداد ۴۱ دستگاه اتوبوس خریداری شد که ۲۰ درصد اعتبارات آن از شهرداری و ۸۰ درصد نیز از محل اعتبارات یارانه‌ای دولت تأمین شد.

نجفی با اشاره به اینکه در حوزه هوشمندسازی بحث کنترل ترافیک نیز نسبت به جاگذاری دوربین‌های نظارتی اقدام شده است، گفت: در همین راستا هشت دستگاه دوربین در اختیار پلیس راهور شهر زنجان گذاشته شده است که به زودی مجوز فعالیت این دوربین‌ها از راهور ناجا اخذ و به ثبت تخلفات رانندگی و کنترل ترافیک شهری کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دوربین‌های نظارتی و ترافیکی در اغلب نقاط شهر فعال هستند، گفت: سرورهای نصب شده، قابلیت ثبت و ضبط ۲۴ ساعته وقایع رخ داده در محل‌های دارای دوربین را دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی از دوربین‌ها چند منظوره هستند، افزود: برای مثال دوربینی داریم که هم در حوزه ترافیک و هم نظارت فعال است.

نجفی با بیان اینکه عملیات جاگذاری فونداسیون دوربین نظارتی خیابان کارگر نیز در روزهای اخیر گفت: دو دوربین نظارتی نیز برای مسائل نظارتی نصب خواهد شد اما در مواقع لزوم
دو منظوره استفاده می‌شود و می‌توان برای اعمال قانون در تخلفات رانندگی نیز بهره برد.

کد خبر 747190

دیگر خبرها

  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • معاینه فنی ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین استان همدان ​