Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، یک منبع آگاه که در جریان جزئیات ملاقات شب گذشته دونالد ترامپ با «جک دورسی» مدیر اجرایی توئیتر قرار دارد، فاش کرد رئیس‌جمهور آمریکا بخش عمده‌ای از زمان این جلسه را مشغول گله کردن درباره این موضوع بود که چرا تعداد فالوورهایش در این شبکه اجتماعی نسبت به گذشته کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور آمریکا در این دیدار گفته است فکر می‌کند که توئیتر تعمدا فالوور‌های او را حذف کرده است و دیگر محافظه‌کارانی را می‌شناسد که فالور‌های خود در توئیتر را از دست داده‌اند.

توئیتر اعلام کرده است با توجه به اینکه در حال حذف حساب‌های جعلی از این شبکه است، حساب‌های فالور‌های اعضای آن ممکن است تغییر کند. دورسی در نشست با ترامپ بر این موضوع تاکید کرد و یادآور شد که خود او نیز در نتیجه این اقدام توئیتر، برخی از فالور‌های خود را از دست داده است.

رئیس جمهور آمریکا پیش از این نیز همراه با دیگر هم‌حزبی‌هایش شبکه‌های اجتماعی را متهم به سانسور و یا محدود کردن پیام‌های خود کرد. ترامپ پیش از این نشست در چند توئیت، این شبکه اجتماعی را هدف حمله قرار داد. با این حال ترامپ پس از دیدار با دروسی، آن را نشستی عالی توصیف کرد و اعلام کرد که بی‌صبرانه منتظر ادامه چنین گفتگویی است.

سخنگوی شبکه اجتماعی توئیتر نیز در بیانیه‌ای نشست میان مدیر اجرایی این شبکه اجتماعی و رئیس جمهور آمریکا را سازنده توصیف کرد.

ترامپ از کاربران فوق العاده فعال در توئیتر است و در طول روز چندین پیام در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر می‌کند. سال گذشته یک قاضی آمریکایی اعلام کرد که ترامپ نمی‌تواند کاربران توئیتر را براساس اعتقادات سیاسی آن‌ها مسدود کند. این قاضی آمریکایی افزود مسدود کردن افراد با نظرات متفاوت، تبعیض بینشی و نقض قوانین به حساب می‌آید.

سال گذشته میلادی نیز به دنبال اجرای سیاست جدید توئیتر با هدف مسدودسازی حساب‌های نامعتبر و حساب‌هایی که قوانین را نقض می‌کنند، رئیس جمهور آمریکا ۱۰۰ هزار نفر از فالور‌های خود را از دست داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد

آفتاب‌‌نیوز :

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • گلایه سپاهان از گزارشگر مسابقه با ملوان
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال در شبکه های اجتماعی
  • انتقاد تند و تیز به شوخی‌های سریال نون خ ۵