Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@09:33:37 GMT

ایمن سازی بوستان‌‎های شهر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۸۵۷۷

ایمن سازی بوستان‌‎های شهر

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: رسیدگی به فضای سبز پارک‌های اصفهان از جمله رنگ آمیزی آبنماها و نیمکت‌ها و تعویض سطل‌های زباله فرسوده به صورت دوره‌ای انجام می‌شود همچنین در صورت نیاز به تعمیرات وسایل بوستان‌ها، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

حسین امیری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خانواده‌ها در فصل بهار و تابستان زمان بیشتری به تفریح و گردش اختصاص می‌دهند در این راستا بوستان‌ها در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان آماده استقبال از شهروندان و خدمت رسانی به آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زیبایی پارک‌ها و اماکن تفریحی عامل مهمی در میزان رضایت مردم است، افزود: رسیدگی به فضای سبز پارک‌های اصفهان از جمله رنگ آمیزی آبنماها و نیمکت‌ها و تعویض سطل‌های زباله فرسوده به صورت دوره‌ای انجام می‌شود همچنین در صورت نیاز به تعمیرات وسایل بوستان‌ها، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سایت‌های بازی کودکان در سطح شهر ایمن بوده و خطری آنان را تهدید نمی‌کند و نظارت، تعمیر و تعویض قطعات فرسوده سایت‎های بازی، همچنین نظافت، رنگ آمیزی و اصلاح کف پوش‌ها به صورت مستمر در سایت‌های بازی انجام می‌شود.

وی تجهیز وسایل حرکت درمانی در پارک‌ها برای ورزش همه اقشار و گروه‌ها را ضروری دانست و گفت: در بازدید از وسایل حرکت درمانی، حافظ فلزی بر روی قسمت‌های خطرساز نصب و این وسایل کاملا سرویس شد.

امیری تاکید کرد: تعمیر و تعویض مستمر قطعات فرسوده وسایل حرکت درمانی در پارک‌ها و مراکز تفریحی  به منظور بازدهی و کارایی بهتر انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه زمینه‌های لازم برای یک تفریح بدون دغدغه در پارک‌های شهر آماده است، اظهار کرد: به منظور دسترسی آسان مردم به سرویس‌های آبخوری، تعویض شیرهای فرسوده و تعمیر آبخوری‌ها در پارک‌های سطح شهر انجام شده است و سرویس دوره‌ای تابلوهای برق، اندازه گیری جریان برق، نظافت تابلوها، حباب شویی و نظافت روشنایی‌ها به صورت مستمر نیز در دستور کار قرار دارد.

امیری تهیه چک لیست و شناسنامه تجهیزات برای اجرای بهینه فرآیند نگهداری و تعمیر را ضروری دانست و گفت: تهیه چک لیست و شناسنامه‌ای از مشخصات دستگاه‌ها و تجهیزات، موجب شناسایی وسایل خطرآفرین شده و پس از اعلام به منطقه مورد نظر، اقدام به موقع برای رفع آن با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اماکن تفریحی حسین امیری شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون دام‌های سبک در زرند

لطفعلی پور رئیس شبکه دامپزشکی زرند گفت: با شروع سال جدید طرح واکسیناسیون و ایمن‌سازی دام سبک روستایی در شهرستان زرند شروع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک جز بیماری‌های به‌شدت کشنده جمعیت دام سبک است در راستای ایمن‌سازی دام‌های روستایی، طرح ایمن‌سازی دام‌های سبک در شهرستان از ابتدای سال جاری شروع شده است 

وی گفت: بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک جز بیماری‌های ویروسی به‌شدت کشنده جمعیت دامی است که در چراگاه‌های مشترک با حیات‌وحش قابلیت انتقال به جمعیت نشخوارکنندگان حیات‌وحش را دارد.

وی از همه دامداران شهرستان خواست برای ایمن‌سازی رایگان دام‌ها با اکیپ‌های اعزامی دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون دام‌های سبک در زرند
  • تعویض رایگان بیش از ۵ هزار کنتور آب در یزد
  • تعویض بیش از ۵ هزار کنتور خراب مشترکان در استان یزد
  • تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد
  • نامگذاری پارک ۶.۵ هکتاری گلسار به نام «جوانمرد»
  • پروژه ایمن سازی آزادراه قزوین-تهران در سطح ملی مطرح شده است
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • اسکان بیش از ۹۳ هزار مسافر در مدارس استان یزد
  • اسکان بیش از ۹۳ هزار نفر در مدارس استان یزد
  • معدوم سازی بیش از ۱۹ تن فرآورده خام دامی در دزفول