Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه از وزارت نیرو (پاون)، "امیدعلی مرآتی" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: در پی بارش‌های اخیر و وقوع سیلاب‌های عظیم و کم‌سابقه در استان کرمانشاه، هشت روستا از توابع شهرستان صحنه به‌دلیل مسدود بودن همه راه‌های زمینی و آسیب شبکه‌های توزیع بدون برق بودند که به‌دلیل طغیان رودخانه گاماسیاب امکان سیم‌کشی و ارسال تجهیزات از طریق زمینی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهت برق‌رسانی و عبور شبکه از رودخانه به‌علت تخریب پل و مسدود شدن مسیر، با همکاری قایقرانان هیئت کانوپولوی استان کرمانشاه و با استفاده از روش انتقال نیرو با قرقره، سیم‌کشی شبکه‌های آسیب دیده انجام شد.

او در پایان گفت: با وجود همه محدودیت‌های طبیعی، با اقداماتی که انجام گرفت توانستیم تا زمان ترمیم شبکه‌های آسیب‌دیده در این مناطق و بهره‌مندی روستاییان از نعمت برق، تمامی روستاها را با استفاده از دستگاه دیزل ژنراتور kva350 به مدت پنج روز برق‌دار کنیم و خوشبختانه اهالی این روستاها در بحبوحه بحران از نعمت برق برخوردار بودند و با تلاش شبانه‌روزی همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه کمتر از سه روز تمامی هشت روستایی که به‌علت قرارگرفتن در محاصره سیل بی‌برق شده بودند، مجددا از طریق شبکه سراسری برق‌دار شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق سیل روستا گاماسیاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا نعیمی گفت: سال گذشته ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب از محل اعتبارات داخلی، عمرانی و مشارکت‌های مردمی اجرا شده است. 
نعیمی افزود: از این میزان ۱۹۳ کیلومتر مربوط به اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شرب جدید در استان است که تحت عنوان پروژه‌های جدید تعریف و اجرا شده است. 
وی عنوان کرد: به منظور تامین و توزیع آب شرب و پایدار، تامین فشار مناسب، کاهش تعداد اتفاقات و جلوگیری از هدر رفت آب، سال گذشته ۱۳۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در استان مورد بازسازی و اصلاح قرار گرفته است. 
در حال حاضر ۳۵۹ هزار و ۲۱۳ مشترک آب در استان خراسان شمالی از خدمات آب شرب پایدار بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده
  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده دامی و کشاورزی
  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • چند توصیه برای کاهش خطر زمین‌ خوردن در دوران سالمندی