Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبوب حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر 963 هکتار از مساحت شهر اردبیل ، 248 هکتار از مساحت پارس ‌آباد ، 95 هکتار از مساحت مشگین ‌شهر و 84 هکتار از مساحت شهر خلخال بافت فرسوده ناکارآمد است.
وی با بیان اینکه مطالعات اولیه و نحوه بازآفرینی 60 محله در شهرهای استان انجام شده، گفت: 20 محله در اردبیل ، 12 محله در مشگین شهر ، 11 محله در پارس آباد مغان و هفت محله در خلخال بعنوان بافت فرسوده ناکارآمد شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعلام کرد: مطالعه و اجرای طرح های بازآفزینی در مناطق ناکارامد و فرسوده این شهرهای استان در دست اقدام است.
وی با اشاره به 2 بانده شدن جاده های اصلی مغان افزود: مطالعات 2 بانده شدن این جاده ها در وزارت راه و شهرسازی انجام شده و قرار است در 2 قطعه یکی به طول پنج کیلومتر از گرمی به سمت بیله سوار و دیگری به طول 7.5 کیلومتر از بیله سوار به سمت گوگ تپه اجرا شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: تعداد طرح های بزرگراهی استان از چهار به هفت بزرگراه در بودجه سال 98 افزایش یافته است که نشان می دهد دولت احداث بزرگراه ها را مورد توجه قرار داده است.
حیدری گفت:مهم ترین این طرح ها باند دوم جاده اردبیل - سرچم ، احداث بزرگراه اردبیل - آستارا (گردنه حیران) ، احداث راه اصلی گرمی - بیله سوار ، اردبیل - مشگین شهر - اهر و رضی - امیرکندی هستند.
وی اضافه کرد: چهار خطه کردن جاده اردبیل - مشگین شهر و اهر به طول 45 کیلومتر و چهار خطه کردن جاده اردبیل - سرچم از جمله طرح های بزرگراهی استان است.
حیدری ادامه داد: جاده اردبیل به سراب و اردبیل به آستارا محورهای دیگری هستند که باید به بزرگراه تبدیل شوند چون ترافیک این 2 محور بسیار سنگین است و جاده‌ ها هم تحمل این حجم از ترافیک را ندارند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره چهار خطه شدن رضی - امیرکندی افزود: 10 کیلومتر از این طرح در مرحله روکش آسفالت است که اوایل تیرماه امسال به بهره برداری می رسد.
7110/ 1257
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان اردبیل بزرگراه ترافیک مدیرکل راه و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نفر در ایران مستاجر هستند؟

آفتاب‌‌نیوز :

روح الله اکبری شامگاه پنج شنبه در مراسم آماده سازی ۳۰۰ هکتار اراضی نهضت ملی مسکن با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شاهرود ضمن بیان اینکه ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستأجر هستند، ابراز داشت: یکی از تلاش‌های دولت سیزدهم کمک به خانه دار شدن مستأجران است.

وی ضمن بیان اینکه برای تأمین مسکن مستأجران زمین مسکونی در نظر گرفته شده است، افزود: ۷۲ هزار هکتار زمین شهری و ۵۰ هزار هکتار زمین روستایی برای این امر در نظر گرفته شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه در تلاش هستیم تا در گام نخست از تعداد مستأجر یک میلیون و ۸۰۰ نفر را صاحب خانه کنیم، ابراز داشت: ساخت چهار میلیون خانه طرح نهضت ملی مسکن در تکلیف دولت سیزدهم قرار دارد.

اکبری ضمن بیان اینکه این زمین‌ها در نقاط خوب شهر‌ها و روستا‌ها تعبیه شدند، تصریح کرد: ۳۷ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین زمین در موقعیت شهری طراحی و ۲۴ هزار هکتار زمین نیز در حال ساخت است.

وی افزود: نوسازی و بهسازی مسکن روستایی نیز برای ۴۹۰ هزار واحد دیگر اقدام دولت سیزدهم برای توجه به توسعه روستا‌ها است.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد