Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-24@12:54:36 GMT

فیلمی که نیامده غوغا به پاکرد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۸۸۸۸

در فاصله ۳ روز تا اکران فیلم سینمایی «انتقام جویان؛ پایان بازی»، پیش بینی میشود این فیلم رکورد فروش افتتاحیه را از آن خود کند.به گزارش بلاغ،در حالی که سه روز تا آغاز اکران فیلم «انتقام جویان؛ پایان بازی» باقی مانده است، این فیلم در پیش فروش خود مبلغ قابل توجهی را کسب کرده است تا احتمالا شاهد شکسته شدن چندین رکورد در گیشه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود که قسمت جدید انتقام جویان ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیون دلار پیش فروش بلیت در آمریکا داشته است و هفته جاری نیز در بازار‌ها و سینمای‌های بزرگ دنیا مثل چین به اکران در خواهد آمد. طبق شایعات و تخمین‌ها فیلم «پایان بازی» در هفته اول می تواند ۳۰۰ میلیون دلار به صورت داخلی فروش کند و رکورد فروش افتتاحیه را که پیش از این با ۲۵۷ میلیون دلار در دست جنگ ابدیت بود، بشکند.

در فروش جهانی نیز پیش بینی می شود «پایان بازی» با ۹۰۰ میلیون دلار که در بعضی پیش بینی‌ها به یک میلیارد هم می رسد، مشکلی برای رسیدن به رکورد جهانی نداشته باشد.

این فیلم در چین نیز ۹۰ میلیون دلار پیش فروش بلیت داشته است. از این جهت نیز رکورد بیشترین پیش فروش در چین را که تا کنون در دست گرفته است.

گفتنی است فیلم سینمایی «جنگ ابدیت» با ۲ میلیارد فروش تا کنون پرفروش‌ترین فیلم سینمایی مارول و چهارمین فیلم پرفروش جهان است. پیش بینی‌ها نشان می دهد که فیلم «پایان بازی» به راحتی می تواند به رکورد آن دست پیدا کند و حتی پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس

به گزارش ورزش سه با اینکه اوسمار لوس ویرا از سال 2010  مربیگری را آغاز کرده اما بعضا یا در تیم های زیر 20 سال مربیگری کرده یا اینکه به عنوان دستیار  فعالیت داشته است.

با این وجود او در چند مقطع  قبل از حضور در فوتبال ایران در کشور خود نقش سرمربی را هم ایفا کرده اما جالب اینجاست که در همین مقطع دو ماهه حضورش در پرسپولیس به عنوان سرمربی بهترین میانگین امتیاز را به دست آورده است.

در اولین و دومین مقطع سرمربیگری او در تیم های خوونتود و زیر 20 سال کورینتیانس تعداد بازی های او به عنوان سرمربی ثبت نشده و امتیازی برایش در نظر گرفته نشده است.

در فاصله ماه های آپریل تا جولادی 2015 اوسمار در 12 بازی سرمربی تیم براگانتینیو بوده که میانگین امتیازی 1.08 را در هر بازی ثبت کرده است.

بعد از یک مقطع سرمربیگری در تیم زیر 20 سال کورینتیانس و دستیاری فابیو کارلیه ، اوسمار در فاصله ماه های می تا سپتامبر  2018 در 21  بازی سرمربی کورینتیانس بوده که به صورت میانگین از هر بازی 1.33 امتیاز به دست آورده است.

اوسمار حد فاصل نوامبر 2018 تا مارس 2019 در 13 بازی سرمربی گوارانی بوده که به صورت میانگین از هر بازی 1.08 امتیاز گرفته است.بلافاصله بعد از آن نیز در 10 مسابقه هدایت ویتوریا را برعهده داشته که میانگین 0.80 امتیاز از هر مسابقه را ثبت کرده است.

اوسمار در سال 2021 در دو بازی به عنوان سرمربی موقت اینترناسیونال میانگین 1.50 از هر بازی را به دست آورد و بالاخره در  سال 2022 در 6 مسابقه سرمربی تیم سیانورته بوده که 1.17 امتیاز در هر بازی به دست آورده است.

با این وجود او در پرسپولیس تا کنون 10 بار سرمربی بوده  و با احتساب تنها بازی حذفی  با 8 برد ، یک باخت و یک تساوی به میانگین امتیازی 2.50 رسیده که بهترین آمار او در سرمربیگری بوده است.

اوسمار با توجه به شش بازی باقیمانده  و حداکثر چهار بازی دیگر در جام حذفی می تواند تعداد مسابقاتی که در پرسپولیس بوده را به 20 برساند که باید دید قادر به حفظ یا بهبود این میانگین امتیازی فوق العاده خواهد بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در ۲۰۲۴ رکورد خواهد زد
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • یورو رکورد زد
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست/ از اوکراین تا غزه
  • پایان رکورد بازار کامپیوتر؛ رشد قابل قبول در فصل اول ۲۰۲۴ ثبت شد
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350