Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@14:44:37 GMT

بیش از 80 درصد از سرقت ها در خلخال خرد است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۹۰۲۶

بیش از 80 درصد از سرقت ها در خلخال خرد است

به گزارش ایرنا ، احمد قنبری روز چهارشنبه در جلسه کمیته پیشگیری از وقوع سرقت افزود: بررسی جرایم سرقت در این شهرستان حاکی از وقوع 50 درصد از مجموع جرایم سرقت در ساختمان های در حال ساخت و نیمه کاره این شهر است.
او اظهار داشت: تا زمانی که راهکارهای پیشگیرانه از سرقت برای وادار کردن قانونی مالکان و صاحبان واحدهای مسکونی طبقاتی و در حال ساخت به رعایت مسائل ایمنی از جمله استقرار نگهبان و یا نصب دوربین های مدار بسته از سوی مسئولان دست اندرکار صدور مجوزها و پروانه های ساخت ارائه نشده کاهش سرقت لوازم از این ساختمان ها دور از انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شهرداری خلخال می تواند قبل از صدور پروانه ساختمان برای این گونه واحدهای در معرض خطر سرقت صدور پروانه ساخت را مشروط به دریافت گواهی و یا استعلام ایمنی از مراجع انتظامی شهرستان از سوی مالکان ساختمان های در حال ساخت و نیمه کاره بکند.
قنبری اظهار کرد: بسیاری از مناطق در معرض خطر سرقت بازار این شهر عاری از دوربین های مدار بسته بوده و انتظار از اتاق اصناف هدایت بازاریان به نصب این دوربین ها برای کاهش جرایم سرقت از واحدهای تجاری سطح شهر است.
او افزود: مشارکت مردم برای اجرای طرح های پیشگیرانه از سرقت در کنار تلاش ماموران انتظامی برای به دام انداختن سارقان خرد موجب کاهش جرایم سرقت های خرد خواهد شد.
قنبری با بیان اینکه افزایش بی سابقه قیمت مس در بازار موجب افزایش وسوسه سرقت سیم و کابل در بین سارقان شده ، گفت: در صورت رعایت مسائل ایمنی و پیشگیرانه از سرقت توسط شرکت توزیع نیروی برق این نوع سرقت نیز بمراتب کاهش خواهد یافت.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 برق دوربین سرقت شهرداری خلخال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالله حسن زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت از یک ساختمان نیمه کاره در ساری، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده توسط مأموران انتظامی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسن زاده ضمن هشدار به صاحبان ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آنها خواست: با استفاده از نگهبان مطمئن و با تجربه در ساختمان‌های درحال ساخت و نیمه کاره، ضریب سرقت اموال خود را کاهش دهند.

کد خبر 6080020

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری
  • طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرایم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد
  • واحدهای صنعتی دانش بنیان ۲۸ درصد رشد داشته است
  • امنیت؛ خط قرمزی غیرقابل گذشت