Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به ابعاد اجتماعی و انسانی حاصل از سیل اخیر در کشور از تهیه بسته فرهنگی، تربیتی و مشاوره‌ای برای دانش‌آموزان این مناطق خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی در نشست با روسای بخش‌های حوزه معاونت پرورشی که در اهواز برگزار شد، با اشاره مصوبات این نشست گفت: در این نشست به دنبال این بودیم که با نظر و مشاوره روسای بخش‌ها در حوزه معاونت پرورشی یک بسته فرهنگی تربیتی و مشاوره‌ای برای دانش آموزان مناطق سیل‌زده تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه بخشی از بسته در همین نشست ارائه شد، افزود: بسته تکمیلی توسط همکاران ما در حوزه معاونت پرورشی تهیه و تدوین می‌شود و برای پشتیبانی و اجرا در اختیار حوزه معاونت پرورشی قرار می‌گیرد.

کاظمی در خصوص محتوای بسته فرهنگی و تربیتی و مشاوره‌ای گفت: این بسته دربرگیرنده موضوعاتی مانند؛ مشاوره، فرهنگی هنری، اردویی، قرآن و وظایفی بر عهده سازمان دانش‌آموزی است.

 معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش به اقدامات انجام‌شده از سوی استان در این خصوص اشاره کرد و یادآور شد: همکاران ما در استان اقدامات خوبی در این خصوص انجام داده‌اند که قابل‌تقدیر است ولی برای تداوم این اقدامات نیاز به همکاری وزارت و ادارات کل استان‌ها داریم.

وی ابراز امیدواری کرد، با کمک ادارات کل استان‌ها و وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌ای که تهیه می شود باکیفیت و اثربخشی بالا ارائه شود.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، کاظمی با اشاره به نقش سازمان دانش‌آموزی و اقدامات انجام‌شده از سوی آن با توجه به شرایط پیش‌آمده در مناطق سیل‌زده گفت: طی این نشست مصوب شد که سازمان دانش‌آموزی با پشتیبانی اعتباراتی که پیش‌بینی‌شده است، برای دانش آموزان آسیب‌دیده از سیل در مناطق سیل‌زده اردوهای درون استانی و برون‌استانی برگزار کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانش آموزان سیل زده سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیران مراکز مشاوره ومراکزبهداشت ودرمان کشور درزاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، این نشست هم اندیشی  به مدت سه روز در تلار امام رضا برگزار میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست مدیران مراکز مشاوره ومراکزبهداشت ودرمان کشور درزاهدان
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد