Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی به لحاظ زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی و امدادی تا حد مطلوب فاصله دارد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرحیم شهریاری در مراسم تجلیل از اعضای منتخب فعال در پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی اظهار داشت: خدمات جوانان هلال احمر از 26 اسفند ماه سال گذشته تا 16 فروردین امسال در پست‌های سلامت، امداد و نجات  و در ایام تعطیلات که همه مردم در حال سفر بودند بسیار ارزنده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدمت هلال احمر استان خراسان جنوبی نسبت به سال قبل 300 درصد رشد ارائه خدمات داشته است افزود: مراجعه مردم به پست‌های نوروزی در سال گذشته 44 هزار در پست‌های ثابت و موقت بوده که امسال این رقم به حدود 184 هزار نفر افزایش داشته که نشان دهنده رشد 300 درصدی مراجعه کنندگان به پست‌های نوروزی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: همت و تلاش جوانان هلالی شرایطی ایجاده کرد که مردم بیشتر اعتماد کرده و مراجعه بیشتری به پست‌های نوروزی و خدماتی را دریافت کنند که خود سبب کاهش آثار تلفات و حوادث رانندگی بوده و جوانان به عنوان دوستان گمنام مردم بدون هیپچ گونه توقعی خدمات خوبی به مردم ارائه دادند.

امدادرسانی و اسکان 27000 هزار نفر از مردم حمیدیه توسط هلال احمر کرمانامداد‌رسانی هلال احمر به سیل‌زدگان 191 روستا در سیستان و بلوچستانارائه خدمات‌درمانی هلال احمر به 19 هزار زائر ایرانی در ایام نوروز

شهریاری با اشاره به اینکه همزمان با ارائه خدمات نوروزی در این پایگاه‌ها، جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده انجام شد که با همت خوب جوانان هلال احمر این هدایا جمع‌آوری و به استان‌های درگیر در سیل اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی یادآور شد: همزمان با سیل خوزستان و لرستان بعضی از شهرستان‌های استان مانند زیرکوه، درمیان و سربیشه  دچار سیل شد که با حضور به موقع امدادگران جوان، خدمات ارزنده‌ای ارائه شد.

شهریاری به واژگونی خودرویی در شهرستان طبس و نجات حتمی 23 نفر در شهرستان سربیشه اشاره کرد و گفت: با تلاش نیروهای امدادی و جوانان هلال احمر همه مردم درگیر سیل به مکان‌های امن منتقل و اسکان داده شدند و از موقعیت بحرانی نجات یافتند.

وی با بیان اینکه امدادگران جوان هلال احمر در ایام عید و هنگام وقوع سیل چه در استان و چه در استان‌های دیگر شب و روز تلاشی بی‌منت داشتند گفت: سرمایه هلال احمر جوانانی است که در کنار کار اصلی خود یعنی تحصیل، تهذیب و رشد و تعالی؛ کارهای عام‌المنفعه و بشر دوستانه انجام داده و بدون هیچ گونه انتظار و توقعی همواره به داد مردم می‌رسند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی به لحاظ زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی و امدادی تا حد مطلوب فاصله دارد که کم کردن این فاصله هم، با تلاش و همت خود جوانان هلال احمر میّسر می‌شود.

در این مراسم از 23 عضو جوان منتخب فعال در پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر تجلیل شد و شهرستان‌های بیرجند، طبس و به طور مشترک فردوس و خوسف به ترتیب به عنوان شهرستان‌های برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

 محمدعلی کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

دیگر خبرها

  • شکسته شدن دو سد خاکی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم