Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا پیش از دیدار رهبران روسیه و کره شمالی گفت، واشنگتن به گفتگو با مسکو برای کسب نتیجه درباره خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی قرار است فردا (پنجشنبه) در ولادیووستوک در شرق دور روسیه دیدار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما از این گزارش‌ها مطلع هستیم. آمریکا و جامعه بین‌الملل یک هدف مشترک دارند و آن خلع سلاح اتمی کامل و قابل قبول کره شمالی است. ایگور مورگولوف معاون وزیرخارجه روسیه و استیفن بیگان، نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی به گفتگوهایشان برای از میان برداشتن شکاف‌ها در این راه ادامه می‌دهند.

یوری اوشاکف، مشاور کرملین گفته است، با وجود اینکه بار آخری که رهبران آمریکا و کره شمالی در هانوی به توافقی نرسیدند، اما روسیه می‌داند که آمریکا و کره شمالی آماده گفتگو هستند.

مورگولوف و بیگان اخیراً درباره خلع سلاح اتمی کره شمالی گفتگو داشتند. سفارت آمریکا در مسکو این گفتگوها را سازنده دانسته و گفته که دو طرف درباره توافقات دو جانبه با کره شمالی به گفتگو پرداخته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره روسيه کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی

محمد قربانی در جام حذفی روسیه گلزنی کرد اما نتوانست 

طرفداری | اورنبورگ 4-2 از دینامو مسکو شکست خورد.

تیم فوتبال اورنبورگ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روسیه، به مصاف دینامو مسکو رفت و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب این تیم شد. محمد قربانی، لژیونر ایرانی اورنبورگ، در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

اورنبورگ در این دیدار با نتیجه 2 بر 0 از حریف خود عقب افتاد. اما در دقیقه 68، محمد قربانی با هوشمندی و جاگیری مناسب، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا امیدها به بازگشت اورنبورگ به بازی زنده شود. با این حال، دینامو مسکو در ادامه بازی 2 گل دیگر به ثمر رساند و در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید. اورنبورگ در دقایق پایانی بازی نیز یک گل دیگر به ثمر رساند، اما این گل برای جبران شکست کافی نبود.

با این شکست، تیم فوتبال اورنبورگ از رقابت‌های جام حذفی روسیه حذف شد. این تیم در ادامه فصل باید تمرکز خود را روی لیگ برتر روسیه بگذارد و برای بقا در این رقابت‌ها تلاش کند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه روسیه : مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • آتش‌بس در غزه؛ محور رایزنی‌های وزیر خارجه ترکیه با هنیه در دوحه
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد