Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:33:54 GMT

۳۰۶ نفر گرفتار شده در برف و کولاک اردبیل امدادرسانی شدند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۹۴۰۶

۳۰۶ نفر گرفتار شده در برف و کولاک اردبیل امدادرسانی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، رامین معبودی پیش از ظهر چهارشنبه در جریان امدادرسانی پایگاه‌های سیار جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: با شروع بارش‌ها ۲۷۰ نفر در محور خلخال - اسالم در برف و کولاک گرفتار شده بودند که به محض اطلاع رسانی توسط عوامل و داوطلبان جمعیت هلال احمر پشتیبانی و کمک‌های لازم انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دیگر امدادرسانی‌های انجام پذیرفته توسط امدادگران جمعیت هلال احمر نیز اشاره کرد و یادآور شد: ۲۱ نفر دیگر در محور نیر - سراب و ۱۵ نفر نیز در روستای اوچ درق بیله‌سوار گرفتار برف و کولاک بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در حوادث مذکور پنج تیم عملیاتی امدادرسانی کردند، یادآور شد: با مشارکت ۱۵ نفر و به کارگیری پنج دستگاه خودروی آمبولانس امدادهای لازم به افراد دچار سانحه انجام پذیرفت.

به گفته معبودی با توجه به شرایط خاص و کوهستانی استان با شروع بارش‌ها نیازهای امدادی افزایش یافته و در این خصوص پایگاه‌های امدادی از آمادگی کامل برای ارائه خدمات برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه شماره تماس ۱۱۲ به عنوان ندای امداد هلال احمر آماده خدمت رسانی به هموطنان است، یادآور شد: از عموم مردم تقاضامندیم تا در هنگام مسافرت به شرایط جوی و اقلیمی مناطق توجه کرده و با رعایت نکات ایمنی ابزار و تجهیزات مورد نیاز را همراه داشته باشند.

کد خبر 4598985

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر اردبیل برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد

احمدرضا هاشمزهی اظهار کرد: امدادرسانی هوایی به ۲۳ روستای منطقه کاجو در بخش مرکزی و ۱۰ روستای بخش ساربوک بوسیله یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستاها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورت پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است.

فرماندار قصرقند ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیروهای امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش