Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز (چهارشنبه) در شهر شی آن کشور چین در حال برگزاری است که در پایان دیدار‌های مقدماتی بهنام احسان پور در وزن ۶۱ کیلوگرم، کامران قاسم پور در وزن ۸۶ کیلوگرم، علیرضا کریمی در وزن ۹۲ کیلوگرم و یدالله محبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و محمد نخودی نیز راهی دیدار رده بندی شد که با توجه به نتایج امروز و مدال‌های روز گذشته؛ تیم ایران پیش از پایان این رقابت‌ها به قهرمانی زود هنگام در قاره کهن رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از مسجل شدن قهرمانی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد این قهرمانی را پیشاپیش تقدیم به مردم استان‌های سیل زده کشور می‌کنیم و امیدوارم در این شرایطی که دارند یک خوشحالی حداقلی برای آن‌ها ایجاد کرده باشیم.

نتایج کشتی گیران کشورمان:

در وزن ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان پور در دور نخست مقابل سیریپونگ جومپاکام از تایلند با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور دوم راحول آواره از هند را با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل جین چئول کیم از کره جنوبی در یک کشتی توفانی با نتیجه ۱۲ بر یک پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی در مبارزه نخست مقابل آمیت کومار دهانخار از هند با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی به گروه بازنده‌ها رفت. نخودی در این گروه با توجه به آسیب دیدگی یوهی فوجی نامی از ژاپن و حضور نیافتن وی، به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل بهادر کودیروف از تاجیکستان پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل دیپاک پونیا از هند در کمتر از ۴۰ ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر چنگیز کریم کولوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل آتسوشی ماتسوموتو دارنده مدال برنز جهان از ژاپن در کمتر از یک دقیقه و با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کریمی در این دیدار عزیزبک سولیف از ازبکستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم یداله محبی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد مظفر ژاپویف از قرقیزستان گذشت. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر دونگ هوان کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محبی در این مرحله مقابل حسن بوی رحیم اف از ازبکستان نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و راهی دیدار فینال شد.

رقابت‌های فینال و رده بندی اوزان فوق از ساعت ۱۴:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

احسان پور، قاسم پور، کریمی و محبی فینالیست‌های روز دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان

نماینده کشورمان به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شده است که تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در این رقابت‌ها حضور دارد.

علی آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲.۷۷۵ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • الناز شفیعیان در آستانه المپیکی شدن؛ نماینده ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • گزارش کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا / آذرپیرا با غلبه بر کشتی‌گیر ایرانی- ژاپنی راهی نیمه‌نهایی شد
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور