Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@17:29:33 GMT

اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج ـ چالوس

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۹۴۶۲

اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج ـ چالوس

رضا گودرزی، رئیس پلیس راه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: بر این اساس از ساعت 14 روز جمعه هفته جاری تا ساعت 24 همان روز تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.
وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه، 6 اردیبهشت‌ماه الی ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت روز جمعه هفته جاری در این محور ممنوع است ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.
این مسئول گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف درمناطق کوهستانی بویژه جاده کرج ـ چالوس، رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند، تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.
وی به رانندگان توصیه کرد: علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
گودرزی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی گودرزی پلیس راه ترافیک جاده کرج چالوس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس بسته شد

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس ، این محور به مدت ۲ روز بسته شد.

سرهنگ "پیمان کرمی" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ طی امروز و فردا صورت می گیرد.

کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

نیمی از مسافت جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج -چالوس مربوط به استان مازندران و نیمی دیگر درحوزه استان البرز است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897726

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • جاده کرج چالوس بسته شد
  • جاده چالوس بسته شد