Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی محمد میرزایی با اعلام خبر باز شدن درب های کهن ترین مرکز آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی ایران برای مردم، گفت: این مجموعه شامل بخش های متنوعی از موزه جانورشناسی، باغ شناسی، گلخانه ها، کارگاه ها و ... است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سیدعلی محمد میرزایی» سید علی محمد میرزایی با اعلام خبر باز شدن درب های کهن ترین مرکز آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی ایران برای مردم، گفت: این مجموعه شامل بخش های متنوعی از موزه جانورشناسی، باغ شناسی، گلخانه ها، کارگاه ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

 

مدیر روابط عمومی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران افزود: سال جاری برای هشتمین مرتبه این مجموعه پذیرای عموم مردم و علاقمندان به حوزه کشاورزی و منابع طبیعی است.

 

سید میرزایی ادامه داد: این مرکز روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۱ و ۱۲ اردیبهشت) از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر برای آماده پذیرش شهروندان البرزی است تا از مراکز و غرفه های این مرکز دانش بنیان بازبینی کنند.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مسجد مقدس جمکران نیمه شعبان جشن نیمه شعبان کانون مساجد سپاه خبرگزاری اردبیل آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شاهرود گفت: این مرکز در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با هشت میلیارد تومان هزینه احداث شده و سه هزار و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.
به گفته میرزایی در این مرکز خدمات بهداشای، دندانپزشکی، سلامت روان، تغذیه، آزمایشگاه و بهداشت محیط و حرفه‌ای ارائه می‌شود.
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: هم اکنون در کشور ۱۸ هزار مرکز بهداشتی و شهری فعال است که این تعداد دو هزار و ۷۰۰ مرکز در دولت سیزدهم افتتاح شده است.
همچنین با حضور وزیر بهداشت عملیات ساخت پایگاه سلامت شهرک مسکن مهر فدک شاهرود با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • ضرورت استفاده از پسماند کشاورزی برای جلوگیری از فشار کمتر به مراتع همدان
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران