Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویترز در نوشتاری به دیدار رییس جمهور روسیه و رهبر کره شمالی و تاثیر احتمالی آن روی کاهش تحریم‌های پیونگ‌یانگ پرداخته است. آفتاب‌‌نیوز : رویترز مدعی شده کیم جونگ اون برای اینکه به دنیا نشان دهد رهبری جدی و قدرتمند است و همواره به دنبال لغو تحریم‌های کشورش می‌باشد، طی سفری ۹ ساعته به دیدار پوتین رییس جمهور روسیه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما واقعیت آن است که این سفر تنها جنبه نمادین دارد و احتمالاً هیچ تاثیری روی کاهش تحریم‌های کره شمالی نخواهد داشت. درواقع تلاش کره شمالی برای تکیه بر چین و روسیه بعنوان دو متحد خود، نتیجه چندانی در بر نخواهد داشت چرا که این دو کشور انتخاب‌های محدودی برای حمایت از کره شمالی دارند.
شفقنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پوتین کره شمالی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه تسهیل تجارت غلات در گروه بریکس را کلید زد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسناد منتشر شده توسط کرملین، نشان می‌دهد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به دولت دستور داده است تا پیشنهاد‌هایی را برای تسهیل تجارت غلات با سایر کشور‌ها از جمله هند و چین ارائه کند.

پیشنهاد مبادله غلات که شامل برزیل و آفریقای جنوبی در چارچوب کشور‌هایی است که به همراه روسیه گروه بریکس را تشکیل می‌دهند، به خریداران اجازه می‌دهد مستقیماً از تولیدکنندگان خرید کنند.

پیشنهاد روسیه پیش از اجلاس سران این گروه که اکتبر آینده برگزار می‌شود، از حمایت پوتین برخوردار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر یک وزیر کره شمالی به ایران 
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • مصرف روزانه شکلات چه تاثیری بر روده دارد؟
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • رویترز: اتحادیه اروپا امروز درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • رویترز : اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • روسیه تسهیل تجارت غلات در گروه بریکس را کلید زد