Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@07:09:24 GMT

نمایشگاه نگارگری شعبان در حوزه هنری برپا شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۹۶۲۵

نمایشگاه نگارگری شعبان در حوزه هنری برپا شد

نمایشگاه نگارگری «شعبان» مشتمل بر آثار امیرحسین آقامیری و جمعی از هنرجویان در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح شد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در این نمایشگاه که از عصر دیروز در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری برپا شده است، 40 اثر از لیلا ابراهیمی، طیبه نداف، پریسا خلج، فاطمه فراهانی، نرگس گتمیریان، پریسا دیانی، سحر سیدی، پروین بیرانوند، لیلا علیخانی، نوشین افسری، شهرنوش اسکندری، مریم پرند، آتوسا شاهی فخر، مرضیه کلاری، سارا طاعتیان، الهام عاشق، فروغ مصطفی‌زاده، سحر دست‌بسته، یگانه پرگشایی، مریم پیامی‌پور، مهناز اسداله، شیرین خسرو حیدری، گلناز موسایی و کامران اخوان در کنار آثار امیرحسین آقامیری به نمایش درآمده که نتیجه 10 سال کار این هنرمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین آقامیری درباره این نمایشگاه گفت: شعبان به معنی شعبه کردن و دو شعبه شدن است و ماه شعبان میانه ماه رجب و رمضان قرار گرفته و در این میان، حضرت ولی عصر(عج) متولد شده‌اند. متناسب با ایام مبارک ماه شعبان اثری با همین عنوان در نمایشگاه امروز در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است و چون این اثر در ابتدای نمایشگاه نصب شده و اکنون نیز در ایام ماه مبارک شعبان قرار داریم، عنوان «شعبان» را برای نمایشگاه انتخاب کردیم.

وی درباره تکنیک به کار رفته در آثار نمایشگاه شعبان گفت: این آثار بر اساس تکنیک نگارگری خلق شده است. تعدادی از آن‌ها از آثار برجسته اساتید طراز اول نگارگری بهره برده‌اند. در این میان سعی شده است  آثاری از همه هنرجویان در معرض دید عموم قرار گیرد تا انگیزه‌ای برای خلق آثار فاخرتر توسط آنان باشد.

این نمایشگاه از 3 تا 18 اردیبهشت‌، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 18 در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ، میزبان علاقه‌مندان است.

بزرگترین دغدغه‌ام این است که در مسیر اهل بیت(ع) به خلق آثار نقاشی بپردازماولین عکس از صف اُسرای عملیات فتح‌المبین را چه کسی گرفت؟/ جوادیان: نگذاریم روحیه سال‌های دفاع مقدس در کشور بایکوت شودهنرمند متعهد لازمه تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) استمجسمه‌سازی به یک مکتب هنری مستقل در شأن انقلاب اسلامی تبدیل نشده استرجبی دوانی: پژوهش درباره هنر انقلاب مغفول مانده است

 

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هنرهای تجسمی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنرهای تجسمی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری هنرهای تجسمی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند

مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس فتومونتاژ همه چیز یک رویاست با حضور معصومی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، روزبهانی رئیس انجمن سینمای جوان نهاوند و جمعی از عکاسان و هنرمندان در محل انجمن سینمای جوان شهرستان نهاوند برپا شد.

معصومی در ابتدای این مراسم گفت:اصحاب فرهنگ و هنر چشم باز جامعه و قلب و مغز اجتماع هستند و هنر اکسیر پر انرژی است در دست هنرمندان که می‌تواند در بسیاری از مسایل راهگشا باشد. چرا که زبان هنر زبانی گویا و رسا و تاثیر گذاراست و در طول تاریخ نیز تاثیر گذارترین زبان زبان هنر بوده و هست.

او ادامه داد:این نمایشگاه از آثار خانم سوگند مختاری هنرمندان جوان و خوش آتیه نهاوندی در سبک فتومونتاژ شامل ۲۵ اثر و ابعاد ۳۰ در ۴۰ است که با استفاده از تکنیک‌های تصویرسازی، دابل اکسپوژر، فتومونتاژ عکاسی و طراحی برپا گردیده است که علاقه مندان می‌توانند به مدت یک هفته از تاریخ ۱ تا ۸ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۶تا ۱۸ در محل انجمن سینمای جوان شهرستان مراجعه و از آن دیدن کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری
  • نمایش آثار عکاس هنرمند چهارمحال و بختیاری در فرانسه
  • برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی قرآنی «روایت باران» در فرهنگسرای نیاوران
  • افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی
  • آغاز به کار «روایت باران» در فرهنگسرای نیاوران/حمایت ویژه صندوق اعتباری هنر از هنرمندان خوشنویس