Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) یکهزار راس دام در اختیار سیل زدگان آسیب دیده روستایی و عشایری این استان قرار می دهد.

جواد نظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به سال رونق تولید و خسارات سیل به دامداران منطقه، هدف از واگذاری این دام ها، جبران بخشی از آسیب های وارده به آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از اعطای 2 هزار بسته لوازم معیشتی به سیلزدگان استان توسط این بنیاد اشاره کرد و افزود: این بسته ها شامل لوازمی مانند یخچال، اجاق گاز، ظروف تفلون و چینی و چند قلم لوازم اساسی دیگر زندگی است.
نظری گفت: هم اکنون این اقلام تامین و یک فضای انباری نیز برای نگهداری آن مشخص شده که به زودی این کالاها برای توزیع به استان ارسال می شود.
وی در ادامه از ابلاغ چهار میلیارد ریال تسهیلات برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل خبر داد و افزود: این تسهیلات به ویژه در روستای کلاته چنار مانه و سملقان ابلاغ شده و کار ساخت واحدهای مسکونی نیز آغاز شده است.
وی اظهار داشت: بر این اساس ساخت 28 واحد مسکونی شروع شده و 20 واحد نیز در حال تشکیل پرونده است.
به گزارش ایرنا؛ سیلاب های بهار امسال تا کنون افزون بر هفت هزار و 150 میلیون ریال به حوزه های مختلف استان خراسان شمالی خسارت زده است.
ط/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سيل 98 جبران خسارات خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان شمالی گفت: علی رغم بارندگی‌های خوب ابتدای سال٬ ۲۳ درصد از حجم آبی سدهای استان آب ذخیره شده و حدود ۷۰ درصد از ذخایر سدهای استان خالی است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069778 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج از کشور در اختیار گردشگری قرار گیرد
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج مسافر از کشور در اختیار ما قرار گیرد
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است
  • دلار ۴۰ هزار و ۹۰۰ در اختیار چه کسانی قرار می‌گیرد؟
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • توئیت دفتر رهبری: فلسطین آزاد و قدس در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد