Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از افزایش شرکت‌های خلاق مستقر در این مجموعه به ۹۰ مورد خبر داد و گفت: امسال تسهیلات بانکی و امکانات دولتی ویژه‌ای به شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان ارائه داده می‌شود. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

حسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه جامعه هدف پارک علم و فناوری آذربایجان غربی دانشجویان، اساتید دانشگاه و صاحبان ایده است، اظهار داشت: بیشترین برنامه‌های این پارک در راستای خدمت‌رسانی به شرکت‌های زیرمجموعه و افراد خلاق است که این برنامه‌ها در تمامی دانشگاه‌ها و مکان‌های عمومی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی 90 شرکت در زیرمجموعه پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در حال فعالیت است که تعدادی در مرحله پیش رشد، تعدادی در مرحله رشد و در مرحله شرکت پارکی هستند که شرکت‌های پارکی تجاری‌سازی شده و در بازار کار فعالیت می‌کنند.

 رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به چگونگی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه آن گفت: شرکت‌های در حال رشد در راستای تولید نمونه اولیه فعالیت دارند و سپس این نمونه در پارک علم و فناوری به ثبت می‌رسد همچنین شرکت‌هایی که در مرحله پیش رشد هستند بیشتر بر روی ایده‌های اولیه تمرکز دارند تا بعد از تأیید این ایده ها به مرحله تأسیس شرکت برسند.

پارک علم و فناوری زنجان از 80 شرکت حمایت می‌کندپارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری مرجع داوری ثبت اختراعات استقم| 70 میلیون دلار در بودجه سال 98 برای پارک علم و فناوری کشور اختصاص یافت

حیدری با بیان اینکه شرکت‌های فعال با افراد بسیار خلاقی در این پارک مشغول به کار هستند افزود: 4 شرکت از شرکت‌های مرکز رشد در سال97 دانش بنیان شدند و 8 شرکت مرکز رشد نیز قبل از اتمام دوره‌های سه ساله موفق به ورود  به پارک علم و فناوری آذربایجان غربی شدند.

وی با اشاره به تسهیلات ارائه‌شده به  این شرکت‌ها بیان کرد: تسهیلات اختصاص یافته به شرکت‌ها بستگی به نوع شرکت دارد که به دو نوع حمایت مستقیم مالی و غیرمستقیم تقسیم می‌شود که در سال 97 نرخ رشد حمایت غیرمستقیم نسبتاً خوب بوده است.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت:  برای شناخته شدن پارک علم و فناوری در بین مخاطبین فعالیت‌هایی از قبیل برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی  و برگزاری تور خبری برای معرفی پارک علم و فناوری و شرکت‌های زیر مجموعه پارک صورت گرفته است.

انتهای پیام/ن

R41361/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند
  • فناوری با بلوغ پایین در پارک‌های علم و فناوری رها شده اند 
  • تولید دستگاه دمنده گاز CO۲ برای آندوسکوپی در ایران
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی