Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:04:08 GMT

فهرست خریدهای تابستانی رونالدو در جیب یووه

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۹۹۲۱

فهرست خریدهای تابستانی رونالدو در جیب یووه

تهران- ایرنا- براساس گزارش روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا «کریستیانو رونالدو» در معاملات تابستانی بانوی پیر حق رای داشته و فهرست 6 بازیکن مورد تایید خود را به مقامات باشگاه تحویل داده است.

به گزارش ایرنا، روزنامه آ. اس اسپانیا روز چهارشنبه نوشت: رونالدو پس از فتح هشتمین اسکودتو یوونتوس اعلام کرد که تا پایان قراردادش در تورین خواهد ماند و باشگاه ایتالیایی نیز برای فرو نشاندن خشم فوق ستاره خود تعللی نکرده و با نظرخواهی از او برای چگونگی فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی به نوعی امتیاز ویژه ای برای وی قائل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس گزارش کوریره دلو اسپورت، رونالدو فهرست 6 نفره خود را برای خرید در آستانه فصل 2019 – 2020 و یورش مجدد به لیگ قهرمانان اروپا پس از حذف در مرحله یک چهارم این دوره توسط آژاکس شگفتی ساز، در اختیار باشگاه قرار داده است.
این در حالی است که چشم های رونالدو در پاسخ به این پرسش که به نظر وی باشگاه یووه چگونه باید آخرین قدم را برای فتح نخستین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا پس از فصل 1995 – 1996 بردارد، با تجسم کردن سانتیاگو برنابئو برقی زد و 2 نفر از هم تیمی های پیشین خود را در صدر فهرست خود قرار داد:
** رافائل واران
مدافع مرکزی رئال طی چند فصل اخیر همواره یکی از بازیکنان بی نوسان و یکی از مورد اطمینان ترین مدافعان از نظر رونالدو محسوب می شود.
با این حال، مذاکرات آسانی پیش روی یوونتوس نخواهد بود چرا که کهکشانی ها تمایلی برای قطع همکاری با مدافع 25 ساله خود نداشته و هر خریداری که بخواهد پای میز مذاکره بنشیند باید اولین خان را که پرداخت مبلغ فسخ 500 میلیون یورویی است، پشت سر بگذارد.
** ایسکو
رونالدو همواره از هافبک اسپانیایی به عنوان زوجی خوب و هماهنگ در زمین در روزهای حضور در مادرید، تمجید کرده است. با این وجود، مانعی مشابه بر سر انتقال ایسکو نیز وجود دارد و آن هم تمایل یا عدم تمایل باشگاه برای فروش است؛ چند هفته پیش ایسکو در آستانه جدایی از رئال بود اما با بازگشت «زین الدین زیدان» نظر او نیز تغییر کرده و از آن زمان به بعد هافبک اسپانیایی نشانه های کمرنگی از تمایل برای ترک برنابئو از خود بروز داده است.
** کوستاس مونالس
«فرمانده یونانی» یکی از بهترین مدافعان مرکزی در سری آ بوده و از زمان پیوستن به آ. اس رم در سال 2014 همواره یکی از مهره های کلیدی این تیم به شمار رفته است.
دفاع مرکزی یووه مسن شده و «آندره آ بارزالی» نیز به تازگی بازنشستگی خود را تا پایان فصل جاری اعلام کرده است و با توجه به سن و سال مونالس و رقم فسخ 36 میلیونی، مرد یونانی می تواند بهترین کارایی را برای یوونتوس داشته باشد و البته تمام این موضوعات به توانایی این باشگاه برای متقاعد کردن رم برای فروش بستگی دارد.
** تانگوی اِندومبله
هافبک 22 ساله تیم لیون یکی از بازیکنانی است که در رادار یک دوجین سرمربی اروپایی از جمله زیدان، قرار گرفته است؛ عمکلرد وی در بازی مقابل منچسترسیتی و انسجامش در لیگ یک فرانسه، نظر «دیدیه دشان» سرمربی تیم ملی فرانسه را جلب کرده و این بازیکن می تواند جایگزینی طولانی مدت برای «سامی خدیرا» باشد.
** فدریکو کیه زا
بازیکن 21 ساله فیورنتینا تاکنون 11 بار پیراهن تیم ملی ایتالیا را پوشیده و یکی از بازیکنان برجسته سری آ در فصلی آمیخته با ظهور یک دوجین ستاره آینده دار بوده است.
کیه زا تا اینجای کار 12 گل و 8 پاس گل به نام خود ثبت کرده و یکی از مهره های کلیدی بنفش های ایتالیا محسوب می شود.
**ژوآئو فلیکس
تقریبا تمام باشگاه های بزرگ اروپا مجذوب ستاره جوان بنفیکا شده اند؛ بازیکنی که در قامت یکی از درخشان ترین استعدادهای این فصل اروپا ظهور کرده و با هت تریک خود در لیگ اروپا مقابل فرانکفورت جاودانه شد.
علاوه بر این، یوونتوس از یک جنبه برگ برنده دارد؛ رونالدو همواره اسطوره هافبک هجومی 19 ساله پرتغالی بوده و این در حالی است که کاپیتان تیم ملی پرتغال نیز به طور مشخص تمایل خود را برای همبازی شدن با هموطن خود ابراز کرده است.
ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش يوونتوس رونالدو خريدهاي تابستاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو

هافبک ایرانی تیم فوتبال برنتفورد می‌تواند یکی از گزینه‌های در دسترس میدلزبورو در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گازت لایو انگلیس، میدلزبورو که در  چمپیونشیپ انگلیس بازی می‌کند، به دنبال تقویت همه‌جانبه خود در نقل‌وانتقالات تابستانی و صعود به لیگ برتر است.

3 امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی

بر اساس این گزارش؛ تیم تحت هدایت مایکل کریک شانسی برای صعود به لیگ برتر انگلیس ندارد و این تیم توجه خود را به خریدهای تابستانی معطوف کرده است. بسیاری از بازیکنان تیم‌های لیگ برتری پس از پایان فصل قراردادشان پایان یافته و می‌توانند بدون هزینه‌ای به میدلزبورو انتقال یابند. یکی از این گزینه‌ها سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد است که با پایان یافتن قراردادش یک ساله‌اش می‌تواند خرید بدون هزینه میدلزبورو در تابستان باشد.

میدلزبورو در جدول رده‌بندی چمپیونشیپ انگلیس با 63 امتیاز نهم است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • شفاف سازی در خریدهای شهرداری تهران | فروزنده: ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!