Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@12:45:49 GMT

دیدار رده بندی لیگ برتر بسکتبال لغو شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۰۰۱۷

دیدار رده بندی لیگ برتر بسکتبال لغو شد

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشورمان به روز های پایانی خود رسیده است و تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان به دیدار نهایی رسیده اند و قرار است دیدار های فینال در روز ها ششم و هفتم و یازدهم و دوازدهم اردیبهشت به میزبانی گرگان و آبادان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قرار بود دیدار رده بندی این مسابقات هم در شهر های تهران و ماهشهر میان تیم های بسکتبال شیمیدر تهران و پتروشیمی بندر امام برگزار شود اما ظاهرا دو تیم که از حضور ملی پوشان زیادی هم سود می برند و باید بازیکنانشان از چندی دیگر در اردو های تیم ملی حاضر شوند و همچنین با حذف در این مرحله دیگر روحیه چندانی برای برگزاری  دیدار رفت و برگشت ندارند ، خواهان برگزار نشدن این بازی  شدند.

همچنین هنریک درغوکاسیان مالک باشگاه شیمیدر  در مصاحبه ای عنوان کرده بود که با هماهنگی باشگاه پتروشیمی بندر امام در نامه ای به فدراسیون خواستار لغو دیدار رده بندی و عنوان سوم مشترک برای دو تیم بودند و با این حال اگر نظر به برگزاری تک دیدار رده بندی باشند آن ها موافق انجام این بازی هستند.

علاوه بر این در چند روز گذشته در فدراسیون بسکتبال جلسه ای به حضور مسئولان  ترتیب داده شد تا این موضوع بررسی شود و در نهایت نتیجه بر آن شد تا دیدار رده بندی میان تیم های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و شیمیدر تهران لغو شود.

بیشتر بخوانید:

احتمال تک دیداره بودن رده بندی لیگ برتر بسکتبال

شکست پتروشیمی در دیدار چهارم / پالایش نفت آبادان فینالیست شد

شهرداری گرگان فینالیست شد

سهراب نژاد بازیکن برتر دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر و شهرداری گرگان

انتهای پیام/

دیدار رده بندی لیگ برتر بسکتبال برگزار نمی شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه بین تیم‌های گلنور اصفهان و مهگل البرز برگزار شد.    در این دیدار گلنور اصفهان موفق شد تیم مهگل البرز را با نتیجه ۹۷ بر ۸۸ شکست دهد. سری ۳ بر ۲ به سود تیم گلنور شد و این تیم به فینال رقابت‌های لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان صعود کند و مجوز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال را به دست بیاورد.   شایان ذکر است، تیم آینده‌سازان تهران نیز پیش از این به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرده و مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر آقایان را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی