Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزای بسیج از یزد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، در یکی از محلات شهر یزد به دلیل اختلافات شخصی و مزاحمت پارک خودرو و موتورسیکلت در کوچه، درگیری رخ می‌دهد.
در این درگیری، ضارب با وارد کردن ضربه‌ای به سر پدر شهید مدافع حرم سیدمهدی سادات ، باعث مصدوم شدن وی شده که بلافاصله فرد مصدوم به بیمارستان منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس پس از اطلاع از این موضوع، بلافاصله به محل اعزام و ضمن شناسایی فرد ضارب، وی را دستگیر می‌کند متاسفانه به دلیل عدم آگاهی افسر نگهبان کلانتری و نیز مداخله یکی از پرسنل، متهم آزاد می‌شود.
فرمانده انتظامی استان یزد پس از اطلاع از این واقعه، ضمن دلجویی از خانواده محترم شهید مدافع حرم؛ دو پرسنل خاطی کلانتری را تا اطلاع ثانوی و روشن شدن پرونده از کار معلق کرد و دستور سریع برای دستگیری متهم صادر می‌کند.
پلیس استان یزد ضمن ابراز همدردی با این خانواده شهید و آرزوی سلامتی و شفای پدر بزرگوار شهید مدافع حرم؛ اعلام می‌کند تمام تلاش خود را برای دستگیری ضارب متواری به کار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است، چند روز قبل از این حادثه سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد به همراه تعدادی از مسئولان از خانواده این شهید گرانقدر سرکشی و با پدر بزرگوار شهید دیدار کرده بود؛ همچنین پس از وقوع حادثه نیز فرمانده انتظامی استان به همراه جمعی از مسئولان انتظامی در بیمارستان حاضر و از وی عیادت کردند.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در قشم دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی اکبر جاویدان امروز (دوم اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران گفت :در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای جزیره قشم، و متواری شدن قاتل ، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد قاتل پس از درگیری با مقتول ۲۵ ساله ، به مقصد یکی از استان های همجوار متواری شده است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از بازگشت متهم مطلع که با هماهنگی قضایی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شد، خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد