Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@22:48:23 GMT

رشد ١١ درصدی نرخ «وبصادر» در اولین روز بازگشایی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۰۲۲۴

رشد ١١ درصدی نرخ «وبصادر» در اولین روز بازگشایی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌الله صیدی، بیان کرد: صبوری، رمز دستیابی به سود مطلوب در سهامداری است.
وی در توصیه‌ای به سهامداران بانک‌ها و مؤسسات مالی، با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری یک کار پایه‌ای و بلندمدت است، افزود: معمولاً خرید و فروش هیجانی سهام چندان نتیجه مطلوبی درپی نداشته و در مقابل می‌توان با نگهداری سهم و تحمل نوسانات، با سود خوبی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌اله صیدی در خصوص طرح‌های بانک صادرات ایران (همچون طراوت) و تأثیر آن بر شرایط سهم بازار بانک گفت: مهم‌ترین ویژگی این طرح این است که هم بخش عرضه یا همان تولید (از ابتدا تا پایان) و هم تقاضای کل (تقاضای مؤثر در بازار) را دربر می‌گیرد و بواسطه این طرح، قطعاً مشتریان بیشتری جذب خواهند شد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در تشریح این طرح خاطرنشان کرد: صدور کارت اعتباری و ارائه اعتبارات اسنادی، بخش تقاضا را پوشش خواهد داد و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و توسعه ظرفیت‌های تولید نیز، بخش عرضه را تحریک می‌کند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا بانک صادرات وبصادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد