Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منابع طبیعی جهرم به دلیل پیگیری قضایی پروندهای زمین خواری بر خلاف خواست رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور مجبور به استعفای اجباری شد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در اثنای جلسه ای در شهرستان جهرم فارس، آقایی رئیس سازمان جنگلها،مراتع و آبخیرداری در واکنش به مدیر منابع طبیعی جهرم که پروندهای تصرف غیرقانونی اراضی را پیگیری میکرد و بر خلاف درخواست رئیس خود حاضر نشد رسیدگی این پرونده ها را متوقف کند، مجبور به استعفای اجباری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس فیلمی که از این جلسه منتشر شده در این جلسه آقایی از این مسئول استانی خواسته بود تا انجام تعیین تکلیف، از پیگیری قضایی پرونده‌ها خودداری کند.

خبرگزاری تسنیم به زودی این رویداد را از مسئولان سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور پیگیری می کند تا دلیل عدم پیگیریی قضایی پرونده های منطقه جهرم را پیگیری نماید.

باند زمین خواری 50 میلیارد ریالی در بوشهرمتلاشی شد

 

انتهای پیام/

R1342/P/S7,83/CT16 واژه های کاربردی مرتبط سازمان جنگل‌ها

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان جنگل ها سازمان جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرحبخش خطاب به مدیر ارشد پلتفرم نماوا: برو سرامیک‌ات را بفروش

فرحبخش در صفحه شخصی‌اش نوشت:«بی‌اخلاقی نه در میان قاطبه هنرمندان بلکه در میان مدیران برخی پلتفرم‌ها و از جمله همین پلتفرم وجود دارد. از خودم شروع می‌کنم که فیلم مرا بی‌اجازه و به‌صورت دزدی در پلتفرم قرار داده بودند و به‌تازگی مجبور شدند بردارند. اگر یک فرد لمپن و باج‌خور تحت عنوان تهیه‌کننده کاری کرده ربطی به جامعه تهیه‌کنندگان ندارد. به این مدیر پلتفرم توصیه می‌کنم به سراغ فروش سرامیک برود و عرصه هنر را برای اهالی هنر بگذارد. شان خود را باید خودتان حفظ می‌کردید و با افراد معتبر هنرمندان کار می‌کردید چون بخش عمده اهالی سینما افراد باشخصیت هستند، حتی آن آبدارچی صحنه.»

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود
  • وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • فرحبخش خطاب به مدیر ارشد پلتفرم نماوا: برو سرامیک‌ات را بفروش