Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@18:25:35 GMT

بایگانی پیراهن والیبالیست آمریکایی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۰۳۵۴

بایگانی پیراهن والیبالیست آمریکایی

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اندرسون والیبالیست مشهور آمریکایی که این روز‌ها در تیم زنیت با پیراهن شماره یک بازی می‌کند در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود و قرار است این باشگاه روسی پیراهن ستاره آمریکایی اش را بایگانی کند.

اندرسون که از سال ۲۰۰۷ در تیم ملی والیبال آمریکا بازی می‌کند در سال‌های حضور حرفه ای اش در والیبال، افتخارات زیادی کسب کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به مدال رقابت‌ها المپیک و لیگ جهانی والیبال اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والیبالیست آمریکایی تاکنون ۱۸ مدال مختلف در رقابت‌های لیگ و ملی کسب کرده است و شانس آن را دارد تا در آخرین سال حضورش در زنیت تعداد مدال هایش را به عدد ۲۰ برساند.

اندرسون قرار است فصل آینده در رقابت‌های سری آ ایتالیا و در تیم مودنا بازی کند.

بیشتر بخوانید: اندرسون: معروف مثل جادوگر است

انتهای پیام/ 

بایگانی پیراهن اندرسون در سنت پترزبورگ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟

مبینا رستمی والیبالیست ایرانی تیم ملی ایران بوده که در سال‌های اخیر عملکرد موفق در تیم ملی والیبال زنان داشته است.  او که عضو تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بوده است سه سال است ورزش حرفه‌ای والیبال را آغاز کرد و توانست به اردوی تیم ملی راه پیدا کند.

ماجرای کامنت حمایت از اسرائیل

مبینا رستمی در فروردین ۱۴۰۳ بعد از حمله ایران به اسرائیل کامنتی تمسخر آمیز را در حمایت از اسرائیل به اشتراک گذاشت که موجب انتقاد بسیاری از مردم قرار گرفت.

مبینا رستمی والیبالیست جوان در واکنش به کامنتی حمایتی عجیب می‌گوید: «فکر می‌کنم صفحه اینستاگرامم هک شده باشه؛ من این کامنت را نفرستادم».

 

tags # والیبال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • نایب قهرمانی ساحلی‌بازان در تور آزاد سامیلا